Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا چراغعلی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان پیشوا به دلیل نوپا بودن از کمبودهایی در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد که با تلاش دولت و مسوولان تلاش می‌شود تا این کمبودها برطرف شود.
وی با اشاره به مشکلات مربوط به پروژه مسکن مهر احداث شده در شهرستان پیشوا گفت: احداث پروژه‌های مسکن مهر در پیشوا، مهمترین چالش حوزه عمرانی در این شهرستان است و در این بین، مجتمع خورشید هشتم به دلیل ایرادات مهندسی و سازه‌ای، مشکلاتی را برای شهرستان به وجود آورده و لازم است تا با حضور مدیرکل راه‌و شهرسازی استان، این مشکلات به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار تهران گفت: برای رفع مشکل مجتمع مسکونی خورشید هشتم، به مشارکت بیشتر شهرداری نیاز است تا با نظارت بیشتر بر فعالیت پیمانکار، زمینه عمل به تعهدات وی محقق و این پروژه به درستی و بر اساس اصول فنی تکمیل و به اتمام رسد.
وی تأکید کرد: هر چند که اجرای این پروژه از ابتدا با مشکلات فنی و محاسباتی همراه بوده ولی این امر دلیل نمی‎شود که مشکلات ساکنین این واحدهای مسکونی پیگیری و رفع نشود.
چراغعلی تأکید کرد: در پیگیری و رفع مشکلات مردم با هیچ کس تعارف نداریم و چنانچه فرد یا افرادی حقی را از مردم تضییع کرده باشد، قطعا مطابق مقررات با آنان برخورد قانونی می‌شود.
وی افزود:یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در شهرستان پیشوا، تقاطع غیرهمسطح با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد و قطار حومه‌ای تهران- ورامین – پیشوا است که تأخیر در اجرای آن، مردم را در برخورداری از حمل و نقل ریلی و دست‌یابی به سیستم حمل و نقل امن محروم کرده است.
وی اظهار داشت: در بازدید امروز که با حضور مدیرکل راه‌آهن استان تهران همراه بود، موانع و مشکلات تکمیل این طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با همکاری دستگاه‌های مختلف، این طرح هر چه سریعتر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
چراغعلی گفت: احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری پیشوا، دیگر طرح نیمه کاره شهرستان است که با وجود پیشرفت قابل قبول، همچنان به بهره‌برداری نرسیده که تلاش می‌شود تا زمینه عمل به تعهدات دستگاه‌های دولتی در تکمیل این طرح نیز فراهم شود.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها استانداری تهران مسکن مهر پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران مسکن مهر پیشوا استانداری تهران مسکن مهر پیشوا اخبار کنکور شهرستان پیشوا مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد