Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله یزدی در طول زندگی در خدمت اسلام و انقلاب بود و در هر مقامی که بود به دنبال رضای خدا بود، در دوران نگارش قانون اساسی، اخلاص و واقع گرایی او ملموس بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در پی ارتحال آیت الله محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسیلتی صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح است: درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر، مجاهد مخلص حضرت آیت الله شیخ محمد یزدی (ره) را به علماء و حوزه های علمیه و خاندان محترم و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله مکارم شیرازی: آیت‌الله یزدی همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودپیام تسلیت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها / آیت‌الله یزدی نقش مؤثری در تحکیم و تقویت ارکان نظام اسلامی داشتتسلیت فرمانده کل ارتش در پی درگذشت آیت الله یزدی

فقید سعید، در طول زندگی در خدمت اسلام و انقلاب بود و در هر مقامی که بود به دنبال رضای خدا بود، در دوران نگارش قانون اساسی، اخلاص و واقع گرایی او ملموس بود.

از خداوند متعال برای ایشان علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل خواستاریم. عاش سعیداً و مات سعیداً

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت نخبه کنکوری ۱۴۰۲ پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت وزیر علوم درپی درگذشت سید اسماعیل نصرالهی‌، نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان به شرح ذیل است:

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد
باد غیرت به صدش نوع پریشان‌دل کرد

فرزند فرهیخته‌ام "سیداسماعیل نصرالهی" که هزاران امید به اراده‌ آهنین و اعجاب علمی‌اش داشتم، جهان را باقی گذاشت و به خالق خویش پیوست.

در آیین تقدیر از او که به صبر و سربلندی از برگزیدگان رقابت علمی کنکور سال ۱۴۰۲ معرفی شده بود، شادمان از آن بودم که می‌تواند هم چون رویشی مبارک از نسل نو، مصداق جهاد علمی این روزگار باشد دریغ که سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم خورده است. غیاب او حسرت مضاعفی برای من و همه‌خدمتگزاران ساحت دانش خواهد بود.

با قلبی غمگین و با رضایت به مشیت الهی، درگذشت آن گرانمایه‌فرزند عزیز و پدر ارجمندش دکتر "سیداحمد نصرالهی" را به جامعه‌ دانشگاهی، بازماندگان داغدارش خاصه مادر محترمش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم که در تربیت آن فقیدسعید از جان مایه گذارده بود. آرامش جاودان نصیب آن ارواح عزیز گردد که؛
جهان پیر است و بی‌بنیاد
ازاین فرهادکش فریاد....

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری