Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با ما همراه باشید تا مروری بر اتفاقات مهم روز ورزش ایران و جهان در تاریخ ۲۰ آذرماه داشته باشیم.

آیا علی دایی در کنار آنچلوتی سکاندار اورتون می شود؟

نشریه کیکر آلمان امروز به این موضوع و احتمال پرداخته که علی دایی برترین گلزن جهان با نقشی جدید به صحنه بین المللی فوتبال بازگردد؛ این بار در اورتون انگلیس و در کنار کارلو آنچلوتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

شوک به فوتبال ایتالیا؛ «روسی» درگذشت

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که عنوان آقای گلی جام جهانی ۱۹۸۲ را در کارنامه داشت در ۶۴ سالگی بر اثر بیماری درگذشت. متن این خبر را اینجا بخوانید.

حذف حضور سلبریتی ها در حمل مشعل بازی های ۲۰۲۰

دولت ژاپن میزبان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایمن نگه داشتن این رویداد تصمیم گرفت برنامه حضور سلبریتی ها را در مراسم حمل مشعل المپیک حذف کند. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

نامزدهای برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

تارنمای اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا نامزدهای بهترین بازیکن هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان این قاره را اعلام کرد. متن این خبر را اینجا بخوانید.

سناریوی شکست خورده و تکراری النصر عربستان در شکایت از پرسپولیس

باشگاه النصر عربستان با سناریوی تکراری از باشگاه پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد تا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیندازد. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

تیم ملی فوتبال ایران همچنان در رده بیست و نهم جهان و دوم آسیا

تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده‌بندی اعلام شده از طرف فدراسیون جهانی بدون هیچ تغییری در رده بیست و نهم جهان و دوم آسیا باقی ماند. متن این خبر را اینجا بخوانید.

فراخوان انتخاب نام کاروان ایران به المپیک توکیو

کمیته ملی المپیک در فراخوانی، از علاقه‌مندان و اصحاب قلم خواست تا پیشنهاد خود را برای نام کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه کنند. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

اولسان هیوندای به نیمه‌نهایی رسید

تیم فوتبال اولسان هیوندا کره‌جنوبی با برتری مقابل بیجینگ‌گوان چین به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید. متن این خبر را اینجا بخوانید.

زیدان: آنقدر در رئال نمی‌مانم که به «سر الکس» مادرید بدل شوم

«زین الدین زیدان» پس از پیروزی دو بر صفر رئال برابر مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به یک هشتم، گفت که حضورش در سانتیاگو برنابئو به اندازه‌ای طولانی نمی‌شود که به «سر الکس فرگوسن» مادرید بدل شود. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس اتحادیه فوتبال اروپا فدراسیون دو و میدانی زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اتحادیه فوتبال اروپا فدراسیون دو و میدانی زین الدین زیدان باشگاه پرسپولیس اتحادیه فوتبال اروپا فدراسیون دو و میدانی زین الدین زیدان اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد

تیم فوتسال پالما اسپانیا که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی را در اختیار دارد با پیروزی قاطع در بازی فینال مقابل تیم بارسلونا موفق شد قهرمانی سال گذشته خود در لیگ اروپا را تکرار کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

تیم پالما توانست در این دیدار با نتیجه قاطع پنج بر یک بارسلونا را شکست دهد و به مقام قهرمانی اروپا برسد. پالما توانست به اولین تیم تازه واردی در این لیگ تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی کسب کرده است. 

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!