Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در نامه این نماینده مجلس آمده است:

«جناب آقای علی عسکری

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام

همچنانکه استحضار دارید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هزینه های آن از محل بیت المال تأمین می شود و متعلق به تک تک ایرانیان اعم از هر قوم ، نژاد و مذهبی می باشد ولی متأسفانه در طول چند سال گذشته به ویژه در سال جاری شاهد توهین های مکرر عوامل و مهمانان رسانه ملی به اقوام و مذاهب رسمی کشور هستیم که علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر عدم توهین به اقوام و مذاهب و حرام بودن این رفتارها لیکن این روند ناصواب و برخلاف امنیت و انسجام ملی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مدت زیادی از توهین صدا و سیمای مرکز استان کُردستان به اهل سنت و خلفای راشدین نگذشته که متأسفانه شبکه ها و برنامه های مختلف صدا و سیما مجدداً اقدام به پخش برنامه هایی با محتوای توهین به اقوام نموده و بعد از توهین یکی از به اصطلاح هنرپیشه های تلویزیونی به مردم سرافراز لُر، در چند روز اخیر در برنامه شبکه دو سیما نفرت پراکنی، افترا و توهین به مردم کُرد نیز تکرار می شود که مهمان برنامه «در انتهای الوند» با کمال تعجب همه مردم سرافراز کُرد را با یک دید نگریسته و می گوید گوشت خلبان هلی کوپتر کبری را کُردها هر کیلوی 500 میلیون تومان می خریدند که این جمله نه تنها دروغی بیش نیست بلکه لازم است به این جناب خلبان که اگر از همکاران کُرد خود خبر ندارد یادآوری نمائیم که شهید خالد حیدری اولین خلبان شهید کشورمان در جنگ تحمیلی و در عملیات برون مرزی کُرد و اهل سنت و از اهالی مهاباد بود لذا ضروری است مجموعه صدا و سیما در دعوت از افراد بمنظور اظهار نظر در رابطه با مسائل مهم و حیاتی همچون جنگ تحمیلی که تمام مردم ایران از هر قوم و مذهبی در جهت دفاع از وطن در کنار هم بودند دقت نموده تا از پخش هر گونه اظهار نظری که باعث توهین به اقوام اصیل ایرانی می شود جلوگیری به عمل آید و اجازه ندهند افرادی بی اطلاع کینه و نفرت شخصی خود را به حجم وسیعی از جامعه تسری دهند لذا لازم است ضمن برخورد با عوامل تهیه و پخش این برنامه و عذرخواهی از مردم سرافراز کُرد منبعد از پخش برنامه هایی که حاوی توهین به مذاهب و اقوام ایرانی می باشد جداً خودداری شود.

جلال محمودزاده

نماینده مردم شریف شهرستان مهاباد

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی»

منبع: کُردپرس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خلبان کردها جنگ ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است