Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:59:06 GMT

ادامه ساخت ۱۶۰۰ واحد برای ساکنان منبع‌آب اهواز

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۳۱۶

ادامه ساخت ۱۶۰۰ واحد برای ساکنان منبع‌آب اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیماتی که گرفته شد، با تشکیل قرارگاه نبی اکرم و با یاد شهید سردار سلیمانی،در منبع آب کارهای خوبی انجام شده است؛ البته این کارها تکمیل نشده و همچنان در حال انجام هستند.

وی افزود:در این خصوص، دستگاه‌هایی مانند سپاه حضرت ولیعصر(عج)،اداره‌کل مدیریت بحران، دادگستری، نفت،ملی حفاری، شهرداری، آبفا، نیشکر، فولاد خوزستان و گروه‌های جهادی، همگی پای کار آمدند و در تعمیر منازل و آسفالت معابر و برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه بود و خطرناک و خطرساز بودند، دست به دست هم دادند و اکنون یک رضایت نسبی ایجاد شده است و کار،خوب پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان این منطقه را نیز در دستور کار داریم و اکنون با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان،ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است اما تا آن زمان، کارهایی باید در منطقه انجام شود که در این مورد،کار دارد پیش می‌رود.

وی ادامه داد:در کوی آل صافی و مناطق اطراف آن نیز کار شروع شده و امروز استارت زدیم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها این کار انجام شود و در تامین منابع مالی آن نیز کمک خواهیم کرد که حداقل‌های زندگی و شرایط زیست را برای ساکنان این مناطق فراهم کنیم تا کار اساسی انجام شود و اکنون نیز در این شرایط سخت، ساکنان این مناطق که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، تعلق خاطرشان حفظ شود و این رابطه دوطرفه بین مردم و نظام مردمی،مستحکم‌تر شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب خوزستان شهید اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه ۱۸ رفت و با برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره، پای صحبت ساکنان این منطقه نشست.

دکتر عین اللهی در حاشیه این دیدار، کمبود برخی دارو‌ها، پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی و مسائل درمانی اتباع را از جمله مسائلی برشمرد که در این دیدار ساکنان منطقه ۱۸ تهران مطرح کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع کمبود برخی دارو‌های خاص گفت: در این منطقه داروخانه‌هایی را که داریم فعال هستند، اما نیاز داریم که تقویت شوند.

دکتر عین اللهی افزود: داروخانه‌هایی مانند ۱۳ آبان که در برخی مناطق وجود دارد باید در این منطقه هم تاسیس کنیم تا مردم بتوانند دارو‌های خاص را راحت‌تر تهیه کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: نمونه برخی دارو‌های خارجی را شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند، اما برخی افراد همچنان اصرار دارند که از دارو‌های خارجی استفاده کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد با این وجود اگر متخصصان تاکید کنند برخی دارو‌ها را باید وارد کنیم، حتما تامین می‌کنیم.

دکتر عین اللهی در ادامه گفت:بیمارستان یافت آباد مرکز درمانی این منطقه است که به صورت خیریه اداره می‌شود قرار است از این بیمارستان بازدید کنیم و کمبود‌هایی که دارد، شناسایی و به برطرف شدن این کمبود‌ها کمک کنیم.

وزیر بهداشت درباره برخی مسائلی که مردم درباره پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی مطرح کردند هم گفت:در وزارت بهداشت بنا این است که شمار مراکز دولتی دندانپزشکی را زیاد کنیم و تا امروز ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی ایجاد کردیم، اما بیشتر شدن شمار این مراکز را در دستور کار داریم.

دکتر عین اللهی افزود:همچنین سعی داریم مراکز دولتی دندانپزشکی را دو یا سه شیفته کنیم تا از دندانپزشکان بیشتری استفاده کنیم و تنها راهی که می‌توان خدمات دندانپزشکی را افزایش دهیم، افزایش تعداد مراکز است.

وزیر بهداشت همچنین گفت: دنبال این هستیم که برخی قسمت‌های دولتی را برون سپاری کنیم و اگر افرادی آماده هستند، قرارداد همکاری ببندند، آماده هستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم که با امکانات و تعرفه دولتی به مردم خدمت رسانی کنند.

دکتر عین اللهی همچنین گفت: یکسری مسائلی را که شهروندان منطقه ۱۸ مطرح کردند خارج از مسائل پزشکی و بهداشتی بود که به قسمت مربوطه منتقل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران