Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: فکر می‌کنم در هندبال نسبت به سایر فدراسیون‌ها در بحث برگزاری لیگ بهتر عمل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در آخرین دیدار از دومین روز از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان یادواره شهید پورجعفری، تیم صنعت مس کرمان 23 برد 13 پرواز هوانیروز را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: می‌دانستیم در بازی امروز تیم حریف از ما ضعیف‌تر است اما به بچه‌ها تاکید کرده بودیم که هیچ تیمی برای ما فرقی ندارد و باید با تمام توان در میدان حاضر شویم.

وی در ادامه افزود: بازی بعدی ما برابر تیم سپاهان خواهد بود و در این بازی توانستیم به هماهنگی‌های خوبی دست پیدا کنیم. تیم حریف زحمت کشید و خوب کار کرد. این تیم جوانان خوبی دارد و برای آن زحمت زیادی کشیده شده اما نسبت به بحث توانایی ما از آنها بالاتر بودیم.

صادقی تاکید کرد: به تیم حریف و کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. باید از پاکدل رئیس فدراسیون تشکر کنم که در این شرایط سخت لیگ را برگزار کرد و فکر می‌کنم نسبت به سایر فدراسیون‌ها در بحث برگزاری لیگ بهتر عمل شده است. همچنین از استان فارس که میزبانی را پذیرفت تشکر می‌کنم و کارها به خوبی پیش رفته است. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد و در استان‌های دیگر نیز اینگونه میزبانی‌ها محقق شود.

لیگ برتر هندبال| برتری سپاهان مقابل زغال سنگ طبسلیگ برتر هندبال| برتری تیم شهید شاملی برابر پرسپولیس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه