Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@21:22:20 GMT

طرز تهیه ژله تخم مرغی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۶۶۱

طرز تهیه ژله تخم مرغی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج

روش تهيه ژله تخم مرغي ساده:   در دو طرف تخم مرغ را با سنجاق قفلی سوراخ کوچکی ایجاد کنید.   یک سوراخ را بزرگتر کنید و از سوراخ دیگر داخل تخم مرغ فوت کنید تا زرده و سفیده از آن خارج شوند   حالا نوبت اين است كه پوست تخم مرغ ها را تميز كنيد. براي اين كار ميتوانيد به چند روش عمل كنيد: 1- ميتوانيد پوست تخم مرغ را در آب جوس بجوشانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
2- روش ديگر اين است كه داخل تخم مرغ را خوب بشوید و چند ساعت در آب و یک قطره مایع ظرفشویی قرار دهید. سپس دوباره تخم مرغ ها را خوب بشویید. بگذارید تا خشک شود.
زمانی که تخم مرغ ها را تمیز کردید یک سوراخ آنها را با چسب نواری محکم ببندید.  

سپس آنها را داخل یک شانه تخم مرغ بچینید به صورتی که سمت چسب دار آن رو به پایین باشد. مرحله خالی کردن و شستشو را برای همه تخم مرغ ها تکرار کنید.
ژله را طبق دستور روی بسته آماده کنید و نوک یک قیف شیرینی پزی را داخل سوراخ بالایی تخم مرغ ها فرو کنید و ژله را داخل آن بریزید تا تخم مرغ پر شود. ژله داغ خواهد بود پس با احتیاط بریزید که تخم مرغ سر ریز نکند.

 

شانه تخم مرغ را داخل یخچال قرار دهید و تا موقعی که ژله کاملاً بگیرد حداقل سه ساعت در یخچال قرار دهید. زمانی که سفت شدند تخم مرغ ها را بشکنید و نوش جان کنید.

یک لایه نازک از پوست تخم مرغ به ژله چسبیده است آن را هم جدا کنید.

 

مواد اولیه : ژله…………………………….چند بسته تخم مرغ………………………..به تعداد لازم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ژله تخم مرغ دسر خوشمزه تخم مرغ ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مهدی نیا عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به جز انسولین با نام تجاری «نوومیکس» که دارویی کاملاً وارداتی است، در هفته‌های اخیر با کمبود واردات مواجه بودیم و سایر اقلام تولید داخل را به میزان بیشتری در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت بر استفاده از انسولین‌های تولید داخل افزود: در حال حاضر فقط در زمینه محصول خارجی دچار کمبود هستیم و سایر محصولات به میزان کافی وجود دارد و مصرف‌کنندگان باید برای مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.

مهدوی نیا خبر داد: محصول وارداتی نوومیکس در روزهای گذشته وارد خوزستان شده است و در سه روز آینده با توزیع در داروخانه‌های استان، وضعیت موجودی به روال عادی بر می‌گردد.

کد خبر 6093604

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش