Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:55:48 GMT

بر سر شنیدن سوت قطار اردبیل کوتاه نمی آییم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۸۰۹

بر سر شنیدن سوت قطار اردبیل کوتاه نمی آییم

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جلسه پیگیری پیشرفت و اجرای پروژه‌های راه استان اردبیل اظهار کرد: پروژه راه آهن میانه - اردبیل از اولویت‌های مطالبه مردم و مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی است و کندی اجرای این پروژه را بر نمی‌تابیم.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این خط ریلی جزو اولویت‌های مسئولین استان است افزود: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور قول تأمین اعتبار کل منابع مالی مورد نیاز این پروژه را داده است و تا به امروز نیز عمل کرده اند انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی متولی احداث و ریل گذاری این پروژه ملی به جد عمل کنند تا در موعد مقرر سوت قطار را به مردم استان اردبیل تقدیم کنیم که در غیر این صورت کوتاه نمی آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ادامه راه آهن میانه - اردبیل تا شمال استان، تصریح کرد: آنچه که امروز مورد توجه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است توسعه متوازن شمال تا جنوب اردبیل بوده و در این راستا دوشادوش نمایندگان حوزه‌های انتخابیه برای توسعه و جبران عقب ماندگی‌های اردبیل تلاش خواهیم کرد.

تخصیص کامل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاده اردبیل - سرچم

نیکزاد به تعریض و چهاربانده شدن جاده اردبیل - سرچم نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در کنار تبدیل جاده‌های استان به بزرگراه از اولویت‌های پروژه‌ای عمرانی در حوزه راه استان اردبیل است که خوشبختانه با تفویض کامل اختیارات از سوی وزیر راه و شهرسازی برای تسریع و پیگیری راحت‌تر اجرای پروژه به اردبیل امیدواریم در حداقل زمان ممکن شاهد چهاربانده شدن این جاده مهم در استان باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از دستور تخصیص کامل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه خبر داد و افزود: چهاربانده کردن و تعریض جاده اردبیل – سرچم در حال حاضر از هر دو سمت اردبیل و زنجان با قدرت و سرعت هر چه تمام در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از نگهداری جاده اردبیل سرچم بر عهده استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی بود، خاطرنشان کرد: برای نگهداری بخش اعظم و اصلی این جاده توسط اردبیل نیازمند تأمین ماشین آلات بودیم که طبق رایزنی‌های انجام شده ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات راهداری و راهسازی تخصیص یافت تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشکلی برای نگهداری این مسیر مهم نداشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از همکاری خوب قرارگاه خاتم در تعریض و چهار بانده کردن این مسیر قدردانی کرد و گفت: این قرارگاه در خصوص سرعت بخشیدن به پروژه تعریض جاده اردبیل - سرچم با تمام توان کمک حال دستگاه‌های اجرایی شده است.

نیکزاد ادامه داد: جاده اردبیل - سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر است که ۱۴۰ کیلومتر از این مسیر باید تعریض و چهاربانده شود و ۴۰ کیلومتر دیگر را که مربوط به نقاطی از جاده می‌شود که دارای تونل بوده و مصمم هستیم تا احداث باند دوم تونل‌ها را به یکی از پیمانکاران مطرح و موفق کشور تحویل دهیم تا همزمان با تعریض تونل‌ها نیز به بهره برداری برسد.

کد خبر 5092758

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل مجمع نمایندگان استان اردبیل علی نیکزاد راه آهن اردبیل طرح ایمنی جاده ها ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف شهرستان کرج گرگان سیلاب شیوع کرونا روز دانشجو آیت الله یزدی عکس استانها مجلس شورای اسلامی بارش باران مجلس شورای اسلامی استان اردبیل جاده اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم