Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:14:48 GMT

هرمزی: توان مقابله با تیم داوری را نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۸۸۹

هرمزی: توان مقابله با تیم داوری را نداشتیم

ایسنا/فارس تیم فوتبال قشقایی شیراز برای سومین هفته متوالی بدون به ثمر رساندن گل و گرفتن امتیازی از میدان خارج شد تا به یک قدمی منطقه سقوط برسد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه پارس شیراز میزبان رایکا بابل بود و با وجود اینکه موقعیت های زیادی خلق کرد اما در پایان با دو گل این بازی را به شاگردان نادر دست نشان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امین رضایی در دقیقه 19 و علی خسرو نژاد در دقیقه 88 زننده این دو گل بودند. ضمن اینکه قشقایی از دقیقه 61 با اخراج رضا مرادی ده نفره شده بود.

سرمربی رایکا در نشست خبری حاضر نشد

نادر دست نشان سرمربی تیم رایکا پس از بازی در اتاق کنفرانس حاضر نشد. مدیر رسانه ای این تیم دلیل این غیبت را ناراحتی جسمی و روحی این مربی عنوان کرد و به ایسنا گفت: فحاشی های زیادی که توسط عوامل منتسب به باشگاه قشقایی به آقای دست نشان انجام شد، باعث شده ایشان حال روحی مساعدی نداشته باشند، ضمن اینکه از نظر جسمی نیز توان کافی برای حضور در اتاق کنفرانس را نداشتند.

اما شبیر لطفی، دستیار دست نشان به جای او با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: بازی سختی داشتیم چون تیم قشقایی بسیار تیم خوب، جوان و دونده ای بود.

او گفت: ما در سه هفته نخست، به دلیل تصمیمات داوران نتوانستیم در نتیجه گیری به حقمان برسیم. تیم قشقایی نسبت به سه رقیب گذشته ما از هر نظر تیم بهتری بود و فشار زیادی به ما وارد کرد اما بچه های ما توانستند شرایطی را ایجاد کنند تا با آنالیزی که نسبت به این تیم داشتیم بتوانیم اهدافمان را به شکل خوبی در زمین پیاده کنیم.

لطفی افزود: بهرحال توانستیم برنده این بازی باشیم و پیروزی امروز را به مردم مازندران به خصوص فوتبال دوستان شهر بابل تقدیم می کنم. مطمئن باشید از این بازی به بعد تیم خیلی بهتری خواهیم شد چون از لحاظ اعتماد به نفس به آمادگی خوبی رسیده ایم. تیم قشقایی شیراز هم شرایطی شبیه ما دارد یعنی نیاز به یک برد دارد تا از این بحران خارج شود. پیش بینی من این است که قشقایی در آینده بتواند به یکی از تیم های موفق لیگ تبدیل شود.

وی در خصوص داوری این مسابقه نیز گفت: متاسفانه همانطور که گفتم در سه هفته گذشته اشتباهات زیادی را شاهد بودیم. البته نه اینکه اشتباهات عمدی باشد، اما اشتباهات سهوی زیاد است. در این بازی هم نمی توانیم بگوییم تیم داوری هیچ اشتباهی نکرده، بهرحال در یکی از صحنه ها ناهماهنگی بین داور و کمک داور مشکل ساز شد. مشکل خاص دیگری را شاهد نبودیم اما فکر می کنم در مجموع باید کمیته داوران در چینش داوران بیشتر دقت کند. درست از این داورها و کمک داورها جوان هستند و باید پیشرفت کنند اما حق تیم های خصوصی مثل ما هم نباید پایمال شود.

کمک مربی تیم رایکا بابل در خصوص اعتراضات فراوانی که از سوی نیمکت نشینان این تیم نسبت به افراد حاضر در جایگاه انجام می‌شد، گفت: در بازی های گذشته خانگی ما، هر گاه تماشاگران ما حتی روی ساختمان های مجاور هم می رفتند، به ما اجازه شروع بازی را نمی دادند. حرف ما این است که اگر قانون قرار است اجرا شود، همه جا اجرا شود. اینجا متاسفانه شاهد بودیم که هوادارانی از باشگاه قشقایی می رفتند در دالان های ورزشگاه پنهان می شدند و زمانی که بازی در جریان بود می آمدند و سر و صدا می کردند. این تماشاگران بازیکنان ما را مورد فحاشی قرار دادند و بچه های ما که مشغول فیلم گرفتن از بازی بودند، نتوانستند به کارشان ادامه دهند.

مدیر رسانه ای باشگاه رایکا در خصوص ممانعت از فیلمبرداری تیم رسانه ای این باشگاه در میانه های بازی، گفت: همکار من در حال فیلمبرداری از مسابقه و پخش بازی از طریق صفحه رسمی باشگاه در فضای مجازی بود، که مورد حمله یک سری اشخاص قرار گرفتیم. ظاهرا یکی دو نفر از مسئولان و هواداران باشگاه قشقایی بودند که حمله کردند و تلفن همراه همکار من را گرفتند و تا آخر بازی هم به او پس ندادند که این اتفاق باعث شد پخش زنده ما از حدود دقیقه 30 به طور کامل قطع شود.

توان مبارزه با تیم داوری را نداشتیم

داریوش هرمزی سرمربی قشقایی نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: نمی دانم چه چیزی درباره این بازی باید بگویم. امروز فوتبال روی بدش را به قشقایی نشان داد. قطعا باید سه امتیاز به ما تعلق می گرفت اما علی رغم برتری در جریان بازی، توان مبارزه با تیم داوری را نداشتیم.

هرمزی ادامه داد: ما در این چهار بازی گذشته حاکم میدان بودیم و از حالا می توانم بگویم که در بازی آینده هم تیم ما برتری اش را در زمین به حریف دیکته خواهد کرد، اما داور اشتباهاتی را امروز انجام داد که منجر به شکستمان شد. ایشان جایی که باید پنالتی می گرفت، تصمیم گرفت کارت زرد دوم را به بازیکن ما نشان داده و او را اخراج کند. آن هم زمانی که در اوج حملاتمان بودیم.

وی درباره علت گل نزدن تیمش با وجود خلق موقعیت های مناسب، گفت: فکر می کنم در دو بازی اخیر، دروازبان های رقبای ما نمایش خیره کننده ای داشتند. در همین بازی امروز، دروازبان رایکا در چند موقعیت صد در صد واکنش های فوق العاده ای نشان داد.

هرمزی گفت: در صحنه ای که کمک داور پرچم زد تا به داور اعلام کند برای ما پنالتی رخ داده است، داور با او مشورت کرد و کمک داور هم روی حرفش ماند اما داور در نهایت گفت من قاضی و تصمیم گیرنده هستم. حکم من این است که پنالتی نیست.

سرمربی خوزستانی قشقایی اضافه کرد: این نکته را یادمان نرود؛ تیمی که از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار ندارد، نمی تواند بازیکنان توانمند و درجه یک کشور را جذب کند. البته این ها بهانه تراشی نیست، صد درصد سهم این باخت متعلق به من است. فقط خوشحالم که همه برتری قشقایی در میدان نسبت به رقبا را تائید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دیگر فجرشهیدسپاسی، دیگر تیم شیرازی که هفته چهارم میهمان مس کرمان بود و با دو گل امیرحسین صدقی و دانیال کردستانی موفق به ثبت دومین پیروزی متوالی شد. بدین ترتیب فجر با هفت امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. قشقایی هم با سه امتیازی که در همان روز نخست به دست آورده، به رتبه پانزدهم سقوط کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم داوری دست نشان کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم