Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عرب‌بیگی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اختصاص اعتبارهای جاری و سرمایه‌ای امور برق کاشان بر پایه وصول قبوض است و در صورت تحقق این مهم، می‌توان از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد. 

وی درباره قطع و وصل برق شرکت نساجی کاشان اظهار داشت: برق این شرکت در راستای صنایت از بیت‌المال و پس از گذشت سالها از بدهی کلان قطع و پس از مدتی کوتاه در راستای حمایت و کمک به تولید و اشتغال وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق کاشان با اشاره به اشتغال ۶۰۰ نفر کارگر در شرکتهای مستاجر در شرکت نساجی کاشان ادامه اد: در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی برای همگان از جمله شرکت‌ خدمات رسان برق دشوار است.

عرب‌بیگی افزود: شرکت نساجی کاشان اکنون فعالیتی ندارد و سوله و دیگر زیرساخت‌های موجود در آن به چندین شرکت اجاره داده شده است.

وی ادامه داد: شرکت نساجی کاشان ۶۰ میلیارد ریال بدهی بابت قبوض برق دارد که مقرر شده بخشی از این بدهی تا ماه آینده و بقیه به صورت اقساط سه ساله پرداخت می‌شود. 

وی توضیح داد: میزان بدهی این شرکت به اندازه بدهی همه شرکت های صنعتی ۱۵ شهرستان اصفهان بود.

بیش از ۱۹۰ هزار مشترک برق در شهرستان کاشان وجود دارد که از این شمار، افزون بر ۱۵۱ هزار خانگی، ۲۲ هزار تجاری، ۶ هزار عمومی، ۲ هزار صنعتی و یک هزار در بخش کشاورزی هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان قطع برق صنعت نساجی کاشان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان قطع برق صنعت نساجی کاشان شركت توزيع نيروی برق اصفهان قطع برق صنعت نساجی کاشان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبر چند ثانیه، عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت: «هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.
رونوشت:مهندس چمران»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903022

دیگر خبرها

  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان