Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فخری‌زاده گفت: جریان تروریست و رسانه‌های معاند داخلی و خارجی تلاس می‌کنند ماهیت شهید را زیر سئوال ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حامد فخری‌زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم «بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده توسط دانشگاهیان استان یزد» گفت: وقتی که از ترور صحبت می‌کنیم  یعنی حذف عامدانه و آمرانه یک سرمایه ارزشمند و کسی که به فکر اعتلا و پیشرفت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی به جریان 40 ساله انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم نهال کوچک انقلاب با اهدای شهدای فراوان به درختی تنومند تبدیل شده است و پیشرفت کشور بخاطر حرکت در جریان اندیشه همه شهدا است.

فرزند شهید فخری‌زاده اظهار داشت: پدر، شهید قلم و شهید اندیشه و تفکر است، او یک سلاح بیشتر نداشت و آن قلم بود؛ او برای تولید علم و اندیشه تلاش می‌کرد.

فخری‌زاده خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده علومی را تولید کرد که به جرأت می‌توان گفت بشریت جیره‌خوار این علوم هستند.

وی ادامه داد: ایشان همواره تأکید می‌کرد اگر جوانان ما در زمینه تولید علم همت کنند، بشریت جیره‌خوار علوم ما خواهد بود.

فرزند شهید فخری‌زاده تأکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر ادامه مسیر علمی ایشان تأکید کردند، من نیز درخواستم از همه  همکاران و دوستان ایشان این است که این تنها سلاح شهید یعنی علم و اندیشه را اجازه ندهند بر زمین بماند و راه ایشان را ادامه دهند.

فخری‌زاده تصریح کرد: ترور دو مرحله دارد که یک مرحله حذف فیزیکی است و در مرحله دوم که تکمیل‌کننده پازل ترور است، جریان تروریست سعی می‌کند از طریق رسانه‌هایش، ماهیت شهید را زیر سئوال ببرد و این کاری است که رسانه‌های معاند داخلی و خارجی انجام می‌دهند تا راه شهید ادامه پیدا نکند؛ لذا جامعه رسانه‌ای ما باید آمادگی داشته باشد تا در مقابل این مرحله از ترور، هوشمندانه عمل کند.

وی با بیان اینکه وصیت پدر به ما فقط خدمت بود، عنوان کرد: ایشان همواره به ما می‌گفتند مهم نیست در چه جایگاه و مسئولیتی قرار دارید مهم این است که هر کجا هستید به فکر خدمت صادقانه به خلق باشید.

فخری‌زاده اضافه کرد: از ویژگی‌های مهم ایشان نگاه توحیدی بود که به جریان زندگی داشت و همیشه بر کار برای خدا تأکید داشت.

وی یادآور شد: معرفت پدر دو بخش داشت یکی بخش اخلاقی و دیگری بخش معرفتی؛ در بخش اخلاقی پدر به دعای مادر و خدمت به خانواده  و تواضع تاکید داشت به‌طوری‌که ایشان می‌گفت اگر به جایی رسیدم به خاطر دعای مادرم بود.

فخری‌زاده بیان کرد: در بخش معرفتی نیز ایشان همیشه یک ساعت قبل از نماز صبح و یک ساعت بعد از نماز صبح، مطالعات فلسفی، عرفانی و قرآنی داشت و در حوزه فلسفه صاحب اندیشه بود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت ایشان نوع نگاه‌شان به جریان زندگی بود به طوری که فلسفه و عرفان و علم را درهم آمیخته بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

جهان‌بخش یوسفی، اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاورد‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، ولی افزایش تردد به داخل کشور از کشور‌های همسایه نشان‌دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

 وی گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیرگرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم الی سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور به انجام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت لغایت یکم خردادماه اجرا خواهد شد.

یوسفی افزود: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ باهدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم