Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:08:02 GMT

تشریح میزان خسارت‌های وارده از سیل در دشتستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۲۴۷۲

تشریح میزان خسارت‌های وارده از سیل در دشتستان

به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرستان دشتستان، حبیب نوروزپور بعداز ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان بوشهر ضمن تشریح خسارت‌های وارده بر اموال مردم و منازل اظهار داشت: بیشترین خسارت در شهرستان دشتستان در شهر وحدتیه رخ داده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان بیان کرد: در شهر وحدتیه بدلیل طغیان رودخانه و با توجه به اینکه تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی در حریم دره فصلی احداث شدند واحد‌های مسکونی این شهر تخریب شدند و بخش اعظم اموال مردم آسیب جدی دیده‌اند یا از دست رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزیابی خود از میزان تخریب‌ها در دشتستان را ۴۰۰ واحد احداثی، ۶۰۷ واحد تعمیری و هزار و ۷۸ واحد معیشتی برشمرد.

رییس بنیاد مسکن شهرستان دشتستان یادآور شد: با توجه به آنکه میزان خسارت‌ها به واحد‌ها جدی است، جهت کمک به مردم، پیشنهاد افزایش تسهیلات از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به هیات دولت ارائه شده است.

نوروزپور تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات بازسازی را با جدیت آغاز می‌کند و تلاش خواهیم کرد زیان وارده شده بر مردم جبران شود، سیل‌زدگان دشتستان در اینباره نگران نباشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم سیل در دشتستان بنیاد مسکن خسارت سیل لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم شهرستان دشتستان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود