Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور از هفته آینده در گروه دوم برگزار می‌شود که تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت نیز باید در اصفهان به میدان برود.

رادنی دیدار افزود: برنامه هفته نخست این مسابقات اعلام شد که تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت در اولین دیدارش باید روز دوشنبه هفته آینده ۲۴ آذر ماه  رو در روی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان قرار گیرد و در دومین و آخرین بازی از مرحله رفت نیز باید روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق قرعه کشی انجام شده بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور جام ایثار، تیم سپیدرود رشت در گروه دوم این رقابت ها با تیم های والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان هم گروه شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: در این دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور با عنوان جام ایثار، شش تیم در دو گروه به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و با صدور مجوز برگزاری رقابت های ورزشی از سوی ستاد ملی کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان در گروه دوم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه به میزبانی فولاد شهر اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد که تمام تیم ها موظفند تست PCR بازیکنان و عوامل فنی را تا قبل از ۷۲ ساعت انجام داده و به سرپرست مسابقات تحویل دهند.

دیدار خاطرنشان کرد: شهریور ماه امسال با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافق هایی انجام شد که بر این اساس و طبق توافق های انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه داده و در رقابت ها حضور می یابد که براساس این تفاهم ‌نامه یک ساله تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور می یابد که بر این اساس این تیم در لیگ برتر مردان کشور نیز شرکت می کند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی والیبال نشسته گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی والیبال نشسته گیلان رشت فدراسیون های ورزشی والیبال نشسته گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود رشت تیم والیبال نشسته مردان کشور رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی