Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، یک زندانی آمریکایی محکوم به مرگ در حالی که اعتراضات برای توقف اعدام وی در جریان بود، در روز‌های پایانی دولت ترامپ اعدام شد.

طبق گزارش بی بی سی، «برنارد برنادون» زندانی که قبلا به مرگ محکوم شده بود، پس از آنکه دادگاه عالی آمریکا درخواست وی برای تخفیف مجازات را رد کرد، در زندانی در ایالت ایندیانا اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زندانی که ۴۰ سال داشت، به قتلی در سال ۱۹۹۹ و زمانی که او هنوز نوجوان بود، محکوم شده بود. با اعدام این فرد، او جوانترین متهمی می‌شود که از سوی دولت فدرال در تقریبا ۷۰ سال گذشته در آمریکا اعدام شده است.

برنارد پیش از آنکه در روز پنجشنبه با تزریق ماده‌ای کشنده اعدام شود، به خانواده زوجی که آن‌ها را کشته بود، گفت که از این مسأله متأسف است.

حال با اعدام برنارد، ۴ زندانی دیگر نیز قرار است تا پیش از پایان ریاست جمهوری ترامپ اعدام شوند.

در صورتی که تمامی این ۵ نفر اعدام گردند، ترامپ رئیس جمهوری خواهد شد که در بیش از یک قرن اخیر، بیشترین اعدام را انجام داده است و با این حساب، شمار افراد اعدامی از ماه ژوئیه، به ۱۳ تن خواهد رسید.

گفتنی است روز گذشته خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس در خبری اعلام کرده بود دولت ترامپ قصد دارد تا پیش از مراسم تحلیف جو بایدن، ۵ آمریکایی دیگر را اعدام کند.

در گزارش آسوشیتدپرس آمده بود: دولت ترامپ تصمیم دارد در اقدامی بی سابقه، ۵ اعدام فدرال دیگر را تا پیش از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا انجام دهد.

بر اساس این گزارش، این کار قرار بود با اعدام یک عضو سابق باند خیابانی در تگزاس (برنارد برنادون) که اقدام به کشتن یک زوج مذهبی در سال ۱۹۹۹ کرده بود، آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر

دریافت 325 KB

کد خبر 847205 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر ویژه ونزوئلا زندان

دیگر خبرها

  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان