Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،هدفون جدید اپل AirPods Max نام دارد و از طراحی نسبتا کلاسیکی برخوردار است. این هدفون از دو محفظه پلاستیکی و یک قاب فلزی که  محفظه‌ها را در کنار یکدیگر نگهداشته تشکیل شده است. بر اساس اعلام غول فناوری آمریکایی، ایرپاد مکس از ویژگی‌هایی نظیر صدای فوق العاده با کیفیت، نویزگیر فعال و spatial audio بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فناوری spatial audio همان صدای چند بعدی است و باعث می‌شود صدا در اطراف کاربر بچرخد تا کاربر احساس واقعیت بسیار زیاد صدای دستگاه را داشته باشد.

در این هدفون یک digital crown دیده می‌شود که در تمامی اپل واچ‌ها وجود دارد و برای کنترل میزان صدا به کار می‌رود؛ از این چرخنده دیجیتالی می‌توان برای کنترل موسیقی، توقف موسیقی، پاسخ به تماس‌های تلفن و راه اندازی دستیار صوتی اپل هم بهره برد. یک دکمه نیز در کنار چرخنده دیجیتالی برای تغییر بین دو حالت ANC و Transparency دیده می‌شود.

شارژدهی فوق العاده هدفون Airpod Max

این هدفون از یک درایور فعال ۴۰ میلیمتری اپل برخوردار است که باس بسیار قدرتمندی را در کنار حفظ وضوح موسیقی به کاربر ارائه می‎دهد. در این هدفون از پردازنده H1 شرکت اپل استفاده شده است که توانایی دریافت فرامین صوتی را دارد. در بخش باتری نیز باید گفت این هدفون تا ۲۲۰ ساعت امکان استفاده مداوم به همراه فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ را درد و با پنج دقیقه شارژ امکان استفاده از آن به مدت ۱.۵ ساعت وجود دارد. این هدفون به همراه یک کیف هوشمند به خریداران عرضه خواهد شد که باعث می‌شود هدفون در حالت آماده به کار با مصرف فوق العاده پایین باتری قابل استفاده باشد. گفتنی است؛ شارژ این هدفون از طریق کابل لایتنینگ شارژ انجام می‎گیرد.

با این حال قیمت این هدفون فوق العاده بالا اعلام شده است و اپل آن را در پنج رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی و با قیمت ۵۴۹ دلار برای پیش فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل هدفون هدفون Airpod Max فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت