Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:25:16 GMT

بیرانوند بهترین بازیکن آنتورپ بود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۳۵۹۲

بیرانوند بهترین بازیکن آنتورپ بود

علیرضا بیرانوند با وجود دریافت دو گل در جریان بازی با تاتنهام؛ عملکرد خوبی درون دروازه تیم بلژیکی داشت و با تحسین رسانه های اروپایی مواجه شد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، به طور مثال سوفا اسکور به علیرضا بیرانوند از 10 نمره 8.1 را داد و او را به عنوان بهترین بازیکن تمیش انتخاب کرد. این معمولا کمتر اتفاق می افتد دروازه بانی که دو گل می خورد به عنوان بهترین بازیکن تیمش معرفی شود؛ اما علیرضا با سیوهای خوبی که داشت مانع از این شد که شکست سنگین تری در پرونده تیم آنتورپ به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا که پیش از این درون دروازه تیم ملی و در جام جهانی 2018 در برابر ستاره های بزرگ دنیا بازی کرده بود و پنالتی کریس رونالدو را هم سیو کرده بود در این بازی با آرامش خاطر درون دروازه ایستاد و با وجود دریافت دو گل در مجموع نمایش خوبی درون دروازه آنتورپ داشت.

 

مرد شماره یک تیم ملی که برای راهیابی به ترکیب ثابت تیم آنتورپ هفته های متمادی تمرین کرده بود و دوئل سخت و نفس گیری با دروازه بان فرانسوی تیمش داشت به نظر می رسد با این نمایش به مرد شماره یک آنتورپ تبدیل شده است و حالا باید یان بوته دروازه بان فرانسوی آنتورپ برای بازگشت به ترکیب ثابت این تیم تلاش کند.

 

 

از این اتفاق بدون شک اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی هم خوشحال است به این خاطر که در ماه های آتی باید با تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 تلاش کند و بازگشت علیرضا بیرانوند به شرایط بازی بهترین خبر برای او بود. به خصوص که علیرضا نشان داد با وجود اینکه هفته ها از شرایط مسابقه دور بود آمادگی لازم را حفظ کرده بود.

علیرضا بیرانوند آنتورپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!