Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:23:00 GMT

«مساکنی» و «بن عطیه» از الدحیل جدا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۳۹۳۰

«مساکنی» و «بن عطیه» از الدحیل جدا می‌شوند

به گزارش ایرنا، روزنامه الوطن قطر نوشت: باشگاه الدحیل بدنبال تغییر در فهرست بازیکنان خارجی در نقل‌وانتقالات زمستانی است تا در مسیر درستی برای حضور تاریخی در  در جام جهانی باشگاه‌ها به میزبانی قطر قرار بگیرد. جدایی ۲ لژیونر سرشناس الدحیل شامل یوسف المساکنی (تونس) و مهدی بن‌عطیه (مراکش) قطعی شده است.

روزنامه الرایه نیز نوشت: در برنامه‌های صبری لاموشی سرمربی فرانسوی الدحیل سوف المساکنی بازیکن تونسی جایی ندارد و در تعطیلات ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهدی بن عطیه بازیکن سابق یوونتوس پیشنهاداتی از لیگ ترکیه دریافت کرده و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی نتوانسته به الدحیل کمک کند و به همین دلیل دومین بازیکنی است که  در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.

الدحیل به عنوان نماینده قطر برای تقویت تیم تلاش زیادی می‌کند و حضور شایسته ای در این بازی ها خواهد داشت. با همه این تغییرات به نظر می‌رسد که رامین رضاییان از بازیکنان ثابت و مورد اعتماد صبری لاموشی در سال آینده میلادی شانس حضور در جام باشگاه‌های جهان را پیدا خواهد کرد.

رضاییان در شهریور امسال با عقد قراردادی ۲ ساله به الدحیل قطر ملحق شد. وی پیش از آن لیگ ستارگان قطر عملکرد درخشانی در تیم الشحانیه داشت.

برچسب‌ها الدحیل رامین رضائیان لیگ ستارگان قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل رامین رضائیان لیگ ستارگان قطر الدحیل رامین رضائیان لیگ ستارگان قطر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «کاوازاکی فرونتال» در هفته دوازدهم جِی لیگ ژاپن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که «آویسپا» تا دقیقه ۸۵ از حریف خود عقب بود، «کنو» توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

شهاب زاهدی مهاجم گلزن و ایرانی آویسپا از دقیقه ۷۰ و به جای «ولینگتون» وارد زمین شد اما نتوانست برخلاف دیدارهای گذشته گلزنی کند. و از سایت «sofascore» نمره ۱/‌‬ ۷ را کسب کرد.

با کسب این نتیجه آویسپا با ۱۶ و کاوازاکی با ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و پانزدهم قرار گرفتند.

کد خبر 6097957

دیگر خبرها

  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • جاده تندرستی شاهرود
  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر