Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:53:59 GMT

برگزاری لیگ بوکس در بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۳۹۵۷

برگزاری لیگ بوکس در بهمن ماه

دبیر فدراسیون بوکس گفت: تلاش داریم تا بهمن ماه امسال مسابقات لیگ بوکس را به صورت متمرکز برگزار کنیم.

به گزارش "ورزش سه "حمیدرضا قبایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص برگزاری لیگ بوکس سال99، اظهار داشت: تلاش داریم تا امسال بعد از مدت‌ها، مسابقات لیگ بوکس را برگزار کنیم. بر همین اساس با مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش داشتیم،  به ما پیشنهاد شد تا مسابقات مان را در شهرهای سفید و کم خطر کرونایی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو سعی می‌کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت متمرکز و بدون تماشاگر رقابتهای لیگ را امسال در زاهدان که جز شهرهای سفید کشورمان است، استارت بزنیم.

 

فدراسیون بوکس هم در نظر دارد تا لیگ بوکس را در بهمن ماه برگزار کند.  وی افزود: بعد از اینکه بخش‌نامه برگزاری مسابقات لیگ را به تمام هیأت‌های استانی سراسر کشور ارسال کردیم، خیلی از باشگاه ها خواستار حضور در پیکارهای لیگ شدند ولی چون باید این رقابتها به صورت محدود و متمرکز برگزار شود به طور حتم لیگ را در دو گروه چهار تیمی برگزار خواهیم کرد. دبیر فدراسیون بوکس در مورد تاثیرات مثبت برگزاری لیگ هم گفت: با توجه به اینکه از اول سال99 هیچ گونه فعالیتی نداشتیم، آغاز مسابقات لیگ برای ما یک حرکت بسیار مثبت خواهد بود و بوکس کشورمان از حالت سکون و رکود درخواهد آمد. ورزشکاران هم با باشگاهها قرارداد می‌بندند و از نظر مالی تا حدودی مشکلات‌شان تامین خواهد شد. همچنین انجام مسابقات، کمک می‌کند تا مربیان تیم ملی شناخت خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کرده و بهترین بوکسورها را برای شرکت در رقابتهای سهمیه المپیک توکیو انتخاب کنند.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس مسابقات لیگ لیگ بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال