Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@08:19:52 GMT

مجید مجیدی: مخالف سینمای آمریکا نیستم، با هالیوود مخالفم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۱۶۸

مجید مجیدی: مخالف سینمای آمریکا نیستم، با هالیوود مخالفم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش فارس، مجید مجیدی که برای حضور در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم جزیره هاینان در چین به سر می‌برد، با شبکه تلویزیونی جهانی چین (CGTN) گفت‌وگو کرده و از ساخت فیلم بعدی خود در چین خبر داده است.

وی درباره توجهش به کودکان در سینما گفته است: بچه‌ها همیشه دلمشغولی من بوده‌اند، چون آیند‌ه هر کشوری را بچه‌ها می‌سازند و اگر توجه جدی به بچه‌ها داشته باشیم، می‌توانیم آینده بهتر و پویاتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه به دلیل صداقت و صمیمیتی که دنیای بچه‌ها دارد، به راحتی می‌توان با آن ارتباط گرفت و ما پیام آن‌ها را خیلی راحت‌تر و بهتر قبول می‌کنیم و می‌پذیریم.

او در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرده است: فرهنگ هر کشوری، متأثر از تاریخ آن کشور است. ایران مانند چین از یک فرهنگ و تاریخ طولانی برخوردار است. بی‌توجهی به فرهنگ و ادبیات دوران گذشته، بی‌هویتی را می‌آورد، یک بی‌هویتی که برای شرق نیست و از غرب آمده است. وقتی فرهنگ غربی وارد کشوری با تاریخ بزرگ می‌شود، آن را تخریب می‌کند.

وی درباره اوضاع فرهنگی چین در عصر کنونی یادآور شده است: چین به جهت تاریح بزرگ خود و اهمیتش در منطقه و جهان، کمی از فرهنگ خود غفلت کرده است، به ویژه که درهای آن به روی سینمای هالیوود باز است. این یک تهدید بزرگی برای سینمای چین و فرهنگ چین است.

مجیدی اذعان کرده است: من مخالف سینمای آمریکا نیستم، بلکه با سینمای اندیشمند و مستقل آمریکا موافقم. با سینمای تخریب‌گر و بی‌هویت آمریکا مخالفم، سینمایی که فقط دنبال پول است و می‌‌خواهد جوانان را به انحراف بکشاند. وگرنه فیلم‌های من هم در آمریکا خیلی مطرح است و با سینماگران آنجا ارتباط خوبی دارم.

منبع: الف

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم تورقوزآباد به کارگردانی علی شاه حاتمی و نویسندگی مصطفی زندی، امیر برادران و پیمان جزینی محصول سال 1398 است. میلاد که دانشجوی دکتری رشته کشاورزی است، پس از آنکه به دروغ خود را در مجالسی به عنوان دانشمند هسته‌ای معرفی می‌کند، با زنی مرموز به نام عسل فتوحی آشنا می‌شود و این آشنایی باعث بروز حوادثی در زندگی‌اش می‌شود و... . نیما شعبان نژاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، هومن حاجی عبدالهی، مجید مظفری، سیما تیرانداز، مجید پتکی، فیروز سلیمانی و آرمین توپچی در این فیلم مقابل دوربین مرتضی هدایی بازی کردند. علیرضا کهن دیری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سپهر مهدویانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است