Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:22:50 GMT

از چه رنگی برای مبلمان اداری استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۲۵۳

از چه رنگی برای مبلمان اداری استفاده کنیم؟

در این مطلب شما را دعوت می‌کنم به خواندن رنگ‌های مناسب برای مبلمان اداری  که به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایی عالی برای فضای کارتان به دست آورید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طراحی‌های مدرن دفتر، الهام بخش بزرگی برای ایجاد فضاهای کاری کارآمد، راحت و شیک است. مبلمان اداری کلاسیک و معاصر در همه اشکال، مواد، سبک و اندازه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلمان اداری سفارشی، به ویژه مبلمان ذخیره سازی و میزهای اداری، فضاهای کوچک را به حداکثر می رسانند و ایده های عالی برای طراحی دفتر ارائه می دهند. در این مطلب شما را دعوت می‌کنم به خواندن رنگ‌های مناسب برای مبلمان اداری  که به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایی عالی برای فضای کارتان به دست آورید.

طراحی‌های اداری معاصر نیاز به مبلمان مدرن دارند که همه کاره، کاربردی، شیک و راحت باشد. قطعات مبلمان اداری معاصر می‌توانند با رنگ های تزئینی داخلی شما هماهنگ و متناسب با انواع وسایل و بافت‌های مدرن باشند. گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب مجموعه ای از طراحی‌های مدرن دفتر را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می کند از بهترین طراحی‌ها الهام بگیرید. این گروه توانسته است با طراحی های فوق العاده و در آمیخته گی های مدرن و کلاسیک سبک های جدیدی را به ارمغان بیاورد. با دیدن پروژه‌های  آن شما نیز مثل من متوجه سبک‌های ایرانی اروپایی این گروه می‌شوید.

نوع مبلمان اداری که استفاده می کنید در تصمیم گیری در مورد کارایی نیروی کار شما نقشی اساسی دارد. مبلمان اداری کسل کننده نه تنها احساس بی حالی در کارمندان ایجاد می کند، بلکه علاقه آنها به کار را کاهش داده و بهره وری را با مشکل روبرو می کند. این توضیح می دهد که چرا تقریباً همه سازمان‌ها در سراسر جهان سرمایه گذاری زیادی در فضای کاری خود انجام داده و به مبلمان اداری معاصر روی آورده اند. تصمیم گیری در مورد رنگ مبلمان اداری مهم است، مهم است که شما به خرید پارتیشن، صندلی، میز تحریر یا چه مبلمان اداری دیگری نیاز دارید. با کاوش بیشتر در موضوع، در این پست رابطه بین رنگ‌های مختلف و بهره وری محیط کار را با هم بررسی می کنیم.

قرمز

قرمز پرانرژی است و ضربان قلب را بالا می برد و به شما احساس فوریت می دهد. این رنگ به کارکنان، به ویژه افرادی که در فعالیت های بدنی شرکت دارند، انرژی می بخشد. اگر می خواهید توجه خود را به منطقه خاصی مانند پذیرایی یا اتاق استراحت جلب کنید، مبلمان با رنگ قرمز مناسب است. البته استفاده از این رنگ برای مبلمان نیاز به کاغذ دیواری های ساده با رنگ های لایت و آرام دارند.

سفید

هنگام صحبت از تزئین فضاهای اداری، رنگ سفید مورد علاقه است. رنگ سفید سبک، خنثی و متناسب با همه موارد است. این دارای ویژگی های انعکاسی است، که باعث می شود دفتر جادار باشد. مبلمان سفید را در راهروها و کابین های کوچک قرار دهید. نگران تمیز کردن مبل‌ها نباشید چرا که استفاده از مبلمان چرمی رنگ سفید بسیار ساده و آسان است.

آبی

رنگ آبی ذهن را تحریک می‌کند تا عملکرد، تفکر، افکار خلاق، بهره وری، تمرکز و ارتباطات را ارتقا دهد. اگر می خواهید بهره وری را در سراسر دفتر بیشتر کنید، مبلمان رنگ آبی را انتخاب کنید.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای پایه دار و انعطاف پذیر احساس راحتی، گرما و امنیت را ایجاد می کند. اگر فضای اداری دارای طراحی مفهومی روشن و باز است، مبلمان قهوه ای به خوبی با مضمون ترکیب می شوند. روکش چوب و ورقه های قهوه ای گزینه های محبوب سطوح برای دفاتر کاری و مبلمان اداری هستند.

زرد

رنگ زرد احساسات را تحریک می کند و همچنین احساس اعتماد به نفس و مثبت بودن را القا می کند. این رنگ همچنین می تواند باعث افسردگی و اضطراب در برخی از افراد شود، به همین دلیل در انتخاب مبلمان زرد برای محل کار خود باید مراقب باشید.

سبز

رنگ سبز احساس راحتی و آرامش می بخشد. شما می توانید مبلمان به رنگ سبز را در مناطقی که به انرژی بیشتری نیاز دارید قرار دهید. این رنگ محیط را پرانرژی کرده و همچنین احساس آرامش را حفظ می کند.

جمع بندی

تا اینجای مقاله سعی کردم برای شما از بهترین رنگ‌هایی که در مبلمان اداری می‌توانید استفاده کنید نام ببرم و همان طور که در عکس‌ها مشاهده کردید ترکیب رنگ‌های مبل و فضا را دیدید که به شدت با هم هارمونی داشتند و فضایی انرژی بخش برای کارمندان ایجاد کردند.  فضای کار و محیط به شدت در بهره وری مطلوب تاثیر گزار است. پس این نکته را در نظر بگیرید که شما حتی با هزینه‌های بسیار کم می‌توانید فضایی را ایجاد کنید تا کارمندانتان در آن احساس آرامش داشته باشند و برای ساعت‌های زیادی که در آن فضا قرار دارند احساس خستگی نکنند. شما با یک تخته سفید، میز قابل تنظیم با ارتفاع، استفاده از گلدان های زیبا و همچنین نورهای مناسب با فضای کارتان فضایی گرم و دلنشین درست کرده اید. برای دیدن عکس‌های بیشتر و نمونه‌های واقعی فضاهای کاری اروپایی و ایرانی وب سایت www.mokaabgroup.com  را در گوگل سرچ کنید و فضاهای اداری متنوع را ببینید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مبلمان اداری برای مبلمان طراحی ها بهره وری فضای کار قهوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان