Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@05:53:15 GMT

حضور واعظی در منزل مرحوم شهیدی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۳۳۱

حضور واعظی در منزل مرحوم شهیدی

رئیس دفتر رئیس جمهوری پنجشنبه شب به نمایندگی از سوی رئیس جمهوری در منزل مرحوم حجت الاسلام محمد علی شهیدی حضور یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از ریاست‌جمهوری،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور پنجشنبه شب به نمایندگی از سوی رئیس‌جمهور با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام محمد علی شهیدی، با خانواده آن مرحوم دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به خانواده مرحوم شهیدی، برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان صبر آرزو کرد.

وی با برشمردن ویژگی های اخلاقی مرحوم شهیدی، از ایشان به عنوان یکی از همکاران صدیق و پرتلاش دولت یاد کرد و گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در طول دوره فعالیت خود در دولت به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منشا خیر بودند و در راه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

مرحوم حجت‌الاسلام شهیدی که نهم آذرماه به علت بیماری درگذشت، از سال 92 به مدت 7 سال معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و ایثارگران را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحوم حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد

ایسنا/کرمان یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان انار برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در این مراسم نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و گفت: در کشور ۱۵۶ روحانی از شهدای ترور و ۱۹۳ روحانی جاوید الاثر داریم.

دکتر سیدمحمد حسینی افزود: ۳۰۰۰ روحانی جانباز و ۳۰۰ روحانی آزاده داریم که هم کار تبلیغی و هم کار رزمی انجام می‌دادند، شهید سعید بیاضی‌زاده اولین شهید روحانی مدافع حرم از استان کرمان است.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در سرزمین اشغالی فلسطین، عنوان کرد: طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود را فرو ریخت و از جنبه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شکست خورد.

حسینی همچنین گفت: عملیات وعده صادق ثمره خون شهداست و خون شهدا جوششی دارد که اثر خود را خواهد گذاشت، خون مردمان غزه باعث بیداری ملت‌ها و ده‌ها دانشگاه در آمریکا و دیگر کشورها شده است.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دولت انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف کار می‌کند تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند از جمله کارهای زیربنایی آب‌رسانی از خلیج فارس به سمت فلات‌ مرکزی و استان‌هایی است که تشنه آب هستند.

امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: مردم شهرستان انار حضور پررنگی در صحنه‌های انقلاب داشتند و ۱۲۳ شهید تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی حضور طلاب و روحانیون در جبهه‌های دفاع مقدس را حضوری تاثیرگذار و اساسی دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور