Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@13:55:30 GMT

آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۴۱۲

آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99

جانشین فرمانده ناجا در رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 گفت: : رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 می تواند الگویی مطلوب در جهان باشد چراکه همدلی، همراهی و وحدت تمامی دستگاه های متولی را نیز به همراه دارد.

به گزارش برنا؛ سردار قاسم رضایی در رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 گفت: بر روح پرفتوح شهدا و همه کسانی که در راستای سلامت، امنیت و آرامش مردم شریف ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، درود و سلام می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت تمام کسانی که امانت بزرگ امنیت و سلامت را پذیرفته اند و در این میدان در قالب هلال احمر، اورژانس و ... در کنار پلیس خدمتگزار حضور موثر دارند.

جانشین فرمانده ناجا برگزاری این رزمایش را آغاز عبادتی دیگر در راستای ارتقای امنیت و سلامت مردم دانست و تصریح کرد: خوشحال هستیم که امروز در این میدان و قرارگاه سلامت در کنار شما عزیزان حضور داریم.

سردار رضایی ادامه داد: افرادی که در این میدان حضور دارند صاحب تجربه هستند و ایمان انقلابی آنها در راستای خدمات دهی خالصانه به مردم و فداکاری زبانزد هستند.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: زمانی که شما خادمان در سرمای سخت به عنوان رزمنده و افسران اجرایی آرامش و سلامتی در جاده ها حضور دارید قطعا مردم شریف ایران اسلامی نیز قدردان زحمات شما خواهند بود.

او با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا شرایط نسبت به سال های قبل متفاوت تر است، ادامه داد: البته مردم فهیم ایران اسلامی تمامی شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کرده و سفرهای غیرضروری را نیز به حداقل رسانده اند؛ این رزمایش و قرارگاه سلامتی حتی از یک فرد و یا یک خودرو هم غافل نخواهد شد و قطعا برای آسیب کمتر به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

سردار رضایی همچنین عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم باعث می شود که ما نیز تمام توان و ظرفیت های خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم به کار بگیریم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 می تواند الگویی مطلوب در جهان باشد چراکه همدلی و همراهی و وحدت تمامی دستگاه های متولی را نیز به همراه دارد؛ امروز در این میدان تمامی سازمان ها و دستگاه های مربوطه حضور دارند که نشان از یکدلی و وحدت در کشور دارد.

او در ادامه تاکید کرد: امیدواریم امسال با برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 شاهد کاهش تلفات در جاده ها باشیم و به نتایج مطلوب و مدنظر برسیم.

سردار رضایی در ادامه از رسانه ملی و تلاش آن ها برای انعکاس زحمات خادمان مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز صدا و سیما حلقه وصل مطمئنی بین مردم و مسئولان است و مردم نیز به این مرجع اطمینان دارند.

جانشین فرمانده ناجا همچنین عنوان کرد: شما امدادگران تهدیدات را پیش بینی می کنید و سلامت را برای مردم به ارمغان می آورید امیدواریم که لحظه لحظه خدمات رسانی شما در درگاه الهی ثبت و توشه آخرت شما باشد.

گفتنی است، صبح امروز ۲۰ آذر ماه رزمایش طرح ترافیکی سال ۱۳۹۹ با حضور سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده ناجا، سردار سید "کمال هادیان فر" رئیس پلیس راهور ناجا، "نجار" رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از سازمان‌های مختلف برگزار شد.

در این رزمایش نیرو‌هایی از پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، اورژانس، سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر، امداد خودرو و سازمان راهداری با تجهیزات خود حضور داشتند تا ارائه خدمات در زمستان امسال را آغاز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس سردار قاسم رضایی طرح ترافیکی رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال 99 جانشین فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود