Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس احتمال سرمازدگی باغ ها و درختانی چون مرکبات و نیز خسارت به مرغداری ها و دامداری ها وجود دارد از این رو اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی زندگی انجام دهند.

به گزارش ایرنا، براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان برای امروز (جمعه) نیمه ابری تا ابری، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و بتدریج کاهش ابر و طی شب یخبندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت درختان در مقابل سرما بستگی به نوع درخت، مدت سرما، رسی و آبدار بودن خاک، وجود باد، ارتفاع باغ از سطح دریا و بالاخره شادابی و در حال رشد بودن درختان دارد،  به طور کلی برگ ها در صفر درجه سلسیوس خسارت می بینند و با از دست دادن کلروفیل سفید شده و می ریزند.

۳۵ درصد اراضی استان نیز زیر کشت محصولات زراعی و باغی است و بنابر آمارها ۳۱۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی فعالیت دارند که معادل ۲۸ درصد جمعیت شاغل استان است.
 

برچسب‌ها رشت مدیریت بحران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدیریت بحران گیلان رشت مدیریت بحران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟