Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:24:20 GMT

صف‌ و بی‌توجهی به پروتکل‌ بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۶۵۹

صف‌ و بی‌توجهی به پروتکل‌ بهداشتی

به گزارش ایرنا، بی‌توجهی و عدم برنامه ریزی مناسب برای پیشگیری از اجتماع مردم همچنین عدم رعایت فاصله اجتماعی و کم دقتی در استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف، یک روز برای خرید لاستیک یارانه‌ای، یک روز مرغ با قیمت مصوب و روزی برای دریافت نهاده دامی تجمعات زیادی تشکیل شود.

با آغاز فصل سرما و بارش برف، تقاضا برای دریافت نهاده‌های دامی افزایش یافته و به نوعی دامداران و فعالان این بخش از خواب پاییزی بلند شده و قصد دارند در کوتاهترین زمان ممکن، نیاز خود را تامین تا یک زمستان بی دغدغه را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش در حیاط مشاعی ۲ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دامپزشکی بیجار، جمعیت زیادی از دامداران و فعالان حوزه دام و طیور همراه با خودروهای باری و سواری برای تهیه نهاده‌های دامی جمع شده و بدون رعایت فاصله اجتماعی و در بیشتر مواقع عدم استفاده از ماسک، بر خطر جدی شیوع ویروس کرونا ‌افزودند.

انباری که جهاد کشاورزی به تعاونی دامداران داده تا محل دپوی نهاده دامی شود و روزانه چندین خودروی باری جهت خرید خوراک دام به این محل مراجعه می‌کنند که بسیاری از مراجعین بدون رعایت پروتکل‌ بهداشتی و ماسک در صف تهیه نیاز خود می‌ایستند.

تجمع‌های متعدد و بی نظمی خریداران و عدم ساماندهی آنها توسط متولیان امر سبب ایجاد آلودگی صوتی و بهداشتی در محوطه شده ضمن اینکه تجمع مراجعین و عدم رعایت فاصله فیزیکی در این وضعیت بحرانی شیوع کرونا یکی از مشکلات این محل است.

این مساله سبب شده مراجعینی که از روستاهای مختلف می‌آیند، در صورت ناقل بودن فقط یک نفر، افراد زیادی را آلوده کند و ویروس را به تمام نقاط شهر و روستا منتقل کند.

یکی از کارمندان شاغل در این محل به شرط محفوظ ماندن هویتش به خبرنگار ایرنا گفت: جای بسی تعجب است که مسوولان شهرستان چرا این معضلات را رصد و بررسی نمی‌کنند، به نظر می‌رسد آنان از این وضعیت خبر ندارند!

وی افزود: این ۲ اداره زیر مجموعه جهاد کشاورزی بیجار هستند و نمی‌توانند بطور مستقیم نسبت به این مساله انتقادی داشته باشند البته چندین مرتبه این معضل را پیگیری کرده اما به نتیجه نرسیده‌اند و اوضاع به همان منوال ادامه دارد.

یکی دیگر از کارمندان محل اضافه کرد: هر روز این مردم بر سر نوبت دعوا دارند و چند روز پیش با پرتاب سنگ به یکدیگر درگیر شدند که با مداخله پلیس موضوع ختم به خیر شد و کسی آسیب ندید.

وی ادامه داد: چرا از آسان ترین راه ممکن که توزیع بر اساس حروف الفباست استفاده نمی‌کنند که هم مردم با این مشکلات روبه رو نشوند و هم از تجمع و شیوع ویروس کرونا پیشگیری کرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا دام و طيور محدودیت های کرونا بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا دام و طيور محدودیت های کرونا بیجار وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا دام و طيور محدودیت های کرونا بیجار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس