Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی سیمرغ خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا و همچنین تعطیلی دانشگاه‌ها مهلت ثبت و ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد. خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت این جشنواره را محل تجلی استعداد‌های هنری و خلاقیت دانست و عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد درخواست‌های مختلفی برای تمدید این جشنواره صورت گرفت و ما با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و دریافت بیشتر آثار اقدام به تمدید دریافت آثار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید جشنواره تا ۱۵ بهمن‌ماه بنا به درخواست دانشگاهیان و ادامه روند شیوع بیماری و همچنین فشرده بودن وظایف کادر درمان صورت گرفته است.

زائری‌لطف با اشاره به گستردگی فعالیت یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سیمرغ اشاره کرد: همواره در بخش ملی حضور کارکنان، اساتید و هیأت‌های علمی را داشتیم، اما امسال بخش ملی به عنوان بستری برای حضور تمام علاقمندان این حوزه انتخاب شد و بدون استثنا آثار مختلف تمام هموطنان خود را می‌پذیریم.

وی با اشاره به تغییرات یازدهمین دوره این جشنواره گفت: تاکنون دهه اول برگزاری جشنواره بین‌المللی سیمرغ سپری شده است و هم‌اکنون در آستانه یازدهمین سال برگزاری باید این جشنواره به سمت کمال و بلوغ حرکت کند. ما جلسات آسیب‌شناسی برای بررسی نقاط ضعف و قوت دهمین دوره برگزار کردیم تا بتوانیم تدابیر کیفی بهتری را برای جشنواره بیاندیشیم.

یازدهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار "هر خانه، یک پایگاه سلامت" در پنج بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنر‌های تجسمی و موسیقی، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
تداوم محدودیت‌ها در شهر‌های قرمز و نارنجی
انتهای پیام/ برچسب ها: جشنواره سیمرغ بهداشت و درمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره سیمرغ بهداشت و درمان جشنواره بین المللی سیمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»، فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» توسط بنیاد آیه های ایثار و تلاش، با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی مبتنی بر تبیین مولفه‌های فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت زنان در تاریخ انقلاب اسلامی الگوسازی از زنان فرهیخته ایثارگر تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی به فعالیت موثر در زمینه ترویج این مولفه ها در مسیر فرهنگ ایرانی اسلامی و با موضوع نقش زنان ایثارگر و جایگاه حماسی آن ها در انقلاب و جبهه مقاومت منتشر شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رخداد فرهنگی هنری با هدف گذاری در ۷ زمینه؛

۱- پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابیگری زنان و پرچمداری آنها در نهضت اسلامی ایران

۲- شناسایی و معرفی ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های زنان در حوزه های فرهنگی و هنری به منظور اثر بخشی مضاعف آنان در پیشبرد فرهنگ ایثار و مقاومت

۳- توجه به نقش ارزنده زنان و معرفی ظرفیت های موجود جامعه هنری جهت کاهش آسیب های اجتماعی به‌ویژه مقابله با تهاجم نرم دشمن و آندلسی کردن ایران

۴- الگوسازی شخصیت های موفق علمی، فرهنگی و اجتماعی زنان ایثارگر ایران و جبهه مقاومت برای نسل های آینده و جهان اسلام بعنوان الگوی سوم زنان در جهان

۵- تقویت فعالیت های جهادی، فرهنگی، هنری و رسانه ای در حوزه زنان

۶- تبیین و تحکیم بنیان خانواده و لزوم افزایش جمعیت در پیشرفت و تعالی کشور

۷- ایجاد بانک اطلاعاتی و مطرح کردن چهره های شاخص زنان نخبه کشور برای دسترسی جوانان

در دستور کار جشنواره قرار گرفته است.

جشنواره پنجم فیلم «کوثر» در چهار بخش سینمای ایران شامل فیلم های سینمایی، داستانی بلند (تله فیلم)، مستند کوتاه و نیمه بلند، مستند بلند و آثار کوتاه داستانی، پویا نمایی و نماهنگ است.

همچنین در بخش مسابقه سینمای ایران، عنوانی با نام مسابقه ویژه گنجانده شده که عبارت است:

نقش زنان و کودکان در مقاومت: این بخش ویژه آثار تولیده شده پیرامون موضوعات مرتبط با ایثارگری و نقش زنان و کودکان در کشورهای حوزه مقاومت و مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی و مظالمی که بر آنها رفته، است.

حجاب، عفاف: این بخش اختصاص دارد به آثار مرتبط با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افشای ماهیت توطئه های دشمنان برای آندلسی کردن ایران.

بخش طرح‌ها و ایده ها، بخش بین الملل و بخش غیررقابتی نیز سایر بخش های چهارگانه جشنواره را تشکیل می دهند؛ نمایش های ویژه، نشست های تخصصی، نکوداشت ها و بزرگداشت ها، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری همزمان جشنواره در استان ها و سایر مراکز فرهنگی هنری کشور از دیگر بخش های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» هستند.

بر پایه اعلام دبیرخانه جشنواره، متقاضایان شرکت در این رویداد می توانند با مطالعه فراخوان در هر بخش، لینک قابل دانلود فایل آثار خود را در فرمت‌های مشخص شده در فراخوان به صندوق الکترونیکی دبیرخانه به آدرس، kovsarfestival@gmail.com ارسال کنند و در صورتی که حجم فایل اثر بیشتر از ۱۰ گیگ است و یا امکان ارسال ایمیل وجود ندارد صاحبان آثار می توانند اثر خود را به‌صورت پستی و یا حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار تا روز شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، خیابان حافظ، خیابان غزالی، پشت سفارت روسیه، پلاک ۱۱ مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر - آقای صیادی (دبیرخانه جشنواره)

تلفن و دورنگار: ۰۲۱۶۶۷۵۷۴۰۶ – ۰۹۳۶۹۸۴۴۳۹۵

آدرس پست الکترونیکی: kosarfilmfestival۶۷@gmail.com

آدرس وبسایت: www.isartalash.ir

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» تیر ۱۴۰۳ در تهران با دبیری ناصر باکیده و با همکاری شهرداری تهران، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

فایل PDF کامل فراخوان را از اینجا می‌شود.

کد خبر 6093985 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت