Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:08:09 GMT

کنتورهای آب روستاهای شهرستان خرم‌دره تعویض شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۹۱۷

کنتورهای آب روستاهای شهرستان خرم‌دره تعویض شد

 علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد 480 کنتور معیوب در شهرستان خرم‌دره شناسایی و تعویض شد که بیش از 140 دستگاه مربوط به مشترکان روستایی بود.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون کنتورهایی که بر اثر قدمت، دچار نقص فنی شده باشند توسط شرکت آب و فاضلاب به صورت رایگان تعویض می‌شود، افزود: بر اساس همین قانون، تامین هزینه کنتورهایی که به دلیل یخ زدگی و یا آسیب دیدگی تعویض شوند، بر عهده مشترک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزء قاسمی اضافه کرد: به منظور اطمینان از دقت اندازه‌گیری کنتورهای مشترکان با اولویت کنتورهای قدیمی، عملیات پیمایش کنتورهای قدمت بالا نیز در شهرستان خرم‌دره به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی از واگذاری 424 فقره انشعاب آب در شهر خرم‌دره خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد کل مشترکان آب شهری در خرم‌دره 22 هزار و 785 فقره رسیده است.

این مقام مسؤول میزان مصرف آب شرب در شهر خرم‌دره طی سال‌جاری را بیش از 3 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: 75 درصد از مشترکان آبفای شهر خرم‌دره قبوض آب بهای خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند.

 انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تعویض کنتور خراب خرم دره مشترکان روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان