Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:32:25 GMT

شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۰۷۶

شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است

مدیرعامل بانک ملت گفت: رتبه هفتم شرکت مس در ذخایر مس دنیا و تبدیل‌شدن به دومین شرکت بزرگ بورس از افتخارات این شرکت است و این شرکت عملکرد خوبی را در اقتصاد کشور به ثبت رسانده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مس پرس، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای تفاهم‌نامه افزایش همکاری‌های متقابل با شرکت مس با بیان اینکه شرکت مس یکی از مشتریان بزرگ و تأثیرگذار بانک ملت است گفت: رتبه هفتم شرکت مس در ذخایر مس دنیا و تبدیل‌شدن به دومین شرکت بزرگ بورس از افتخارات این شرکت است و این شرکت عملکرد خوبی را در اقتصاد کشور به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد بیگدلی با عرض تبریک به مدیرعامل شرکت مس و مجموعه زحمت کش صنعت مس به خاطر این موفقیت‌ها، افزود: شرکت مس علاوه بر فروش، عملکرد خوبی در بازار سرمایه داشته است و در حال حاضر در تأمین منابع مالی صنایع بزرگ کشور نیز نقش عمده‌ای دارد و این مهم از مزیت‌های ملی مس در اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه ارتقای همکاری بین ملی مس و بانک ملت گفت: خوشحال هستم دومین شرکت بزرگ بازار سرمایه به مجموعه بانک ملت اعتماد کرده است و این تفاهم‌نامه را به امضا رسانده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از بانک‌های تأثیرگذار در طرح‌های توسعه است و در طرح‌های نفتی و پارس جنوبی تامین مالی بزرگی انجام دادیم، اظهار داشت: بانک ملت سود انباشته خوبی دارد و با در اختیار منابع و نقدینگی خوب آمادگی مشارکت در طرح‌های توسعه صنعت مس و تأمین مالی این طرح‌ها را دارد.

انتهای پیام/

         

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد کشور بانک ملت شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟