Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره تخصیص اعتبارات فعالیت‌های مربوط به امور کیفیت بخشی و عدالت آموزشی توضیحاتی داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید عسکری، مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره میزان تخصیص اعتبارات ردیف‌های مربوط به کیفیت بخشی آموزش و پرورش و عدالت آموزشی در سال 99 اظهار کرد : سال 99 در تخصیص و نقدینگی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشتیم و تمام تخصیص‌ها به نقدینگی تبدیل شده است و در سنوات قبل تا شب عید باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون در بحث سرانه مدارس تا پایان مهر 30 درصد اختصاص یافته است و 150 میلیارد تومان نیز این ماه تعلق می‌گیرد که میزان تخصیص سرانه را به 50 درصد می‌رساند.

عسکری گفت: تخصیص اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقای پوشش تحصیلی  مناطق محروم 30 درصد است که این ماه به 75 درصد می‌رسد، فعالیت‌های تربیت بدنی دانش‌آموزان  67 درصد، پیش دبستانی 50درصد، برون سپاری فعالیت‌های هنرستان 90 درصد، فعالیت‌های پرورشی 50 درصد، مدارس خارج از کشور 62 درصد، خرید خدمات آموزشی 53 درصد، کیفیت بخشی و عدالت آموزشی 23 درصد که با تخصیص این ماه به 50 درصد می‌رسد.

مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برای ادارات آموزش و پرورش استان‌ها 85 درصد دریافت کرده‌ایم که
که به نسبت سنوات قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی یادآور شد: سال‌های قبل در ردیف استانی 108 درصد و ردیف ملی 35 درصد تخصیص داشتیم که امسال به 43 درصد در ردیف ملی و 85 درصد در ردیف استانی رسیده است که در ردیف ملی به بالای 75 درصد خواهد رسید و تا آخر سال تخصیص‌ها افزایش می‌یابد.

جزئیات بودجه 112 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش در سال 1400/ چرا بودجه صندوق مدارس غیر‌دولتی 10 برابر شد؟!محرومیت دانش‌آموزان استثنائی از ابزار آموزشی 10 درصد بیشتر از دانش‌آموزان عادیتامین تجهیزات آموزش مجازی و تعمیر سرویس بهداشتی مدارس دو طرح جدید در بودجه 1400

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش کیفیت بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است