Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:08:05 GMT

پاییز هزار رنگ/ گردشی در طبیعت پاییزی ماسال

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۱۰۳

پاییز هزار رنگ/ گردشی در طبیعت پاییزی ماسال

پاییز فصلی است که طبیعت ماسال، خود را به هزار رنگ در می‌آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را بر روی بومی به بلندای گیتی نظاره‌گر باشیم.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: پاییز پادشاه فصل‌ها زیبایی‌های خاص خود را دارد که این زیبایی‌های بکر و خدادای در ماسال، بهشت گیلان چند برابر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاییز فصلی است که طبیعت ماسال، خود را به هزار رنگ در می‌آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را بر روی بومی به بلندای گیتی نظاره‌گر باشیم، در میان طبیعت رنگارنگ که تصویری از قدرت خالق هستی است، هیچ نقاشی را یارای مقاومت نیست.

 

رنگ‌های زیبا و نور آرام بخش این فصل را می‌توان یک پالت بی‌نظیر و بدون نقص مخصوص عکاسی در نظر گرفت، طبیعتی که باعث شکوفا شدن استعدادهای عکاسی می‌شود.

 

 

امروز که پاییز هزار رنگ هزار نقش هزار چهره، به آخرهای قرن کنونی رسیده است، بهترین زمان را برای عکس‌برداری در اختیار عاشقان سلفی بازی و معتادان اینستاگرام می‌گذارد.

 

ییلاقات ماسال، یکی از رویایی‌ترین نقاط ایران زمین است که می‌توان پاییز هزار رنگ را به تماشا نشست و گوشه‌هایی از جلوه‌های ایران بکر را مشاهده کرد، جاده‌ای که بخشی از بهشت ایران زمین به شمار می‌رود و هر چهار فصلش، فوق‌العاده دیدنی است.

 

این جاده را جاده بهشتی هم می‌نامند چرا که بهشت هزار رنگ ایران، بخشی از چهره خود را در این فضا به رخ می‌کشد و هر بیننده‌ای را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کند، در جای جای این جاده می‌توان، رنگ‌های طبیعت را مشاهده کرد و لذت برد.

 

 

وقتی به سمت ییلاقات حرکت می‌کنیم و هرچه بالاتر می‌رومی ناگهان صحنه‌ای از تقابل پاییز و زمستان را جلوی چشمان خود می‌بینیم، منظره‌ای از نقاشی‌های خدادادی در ییلاقات مملو از برف و پایین طبیعت پاییزی بکر.

 

مگر می‌شود این صحنه‌های زیبا را مشاهده کرد و جمله «فتبارک‌الله احسن‌الخالقین» را بر زبان جاری نکرد، اینجا ماسال بهشت گیلان زمین است، بهشتی که در آن مردمان غیور تالش زندگی‌می‌کنند و می‌توان به جرأت گفت در زمره مناطقی است که فصل خزانش، یکی از رویایی‌ترین مناطق جهان به شمار می‌رود.

 

 

«گلبهار جوینده» با بیان اینکه هر فصل ماسال حرفی برای گفتن دارد اظهار کرد: ماسال در فصل پاییز به طبیعتی بکر تبدیل می‌شود که چشمان را خیره به خود می‌کند.

 

این شهروند ماسالی با بیان اینکه امسال به دلیل ویروس کرونا از تعداد مسافران و گردشگران به این مناطق کاسته شده است افزود: هر ساله این موقع ییلاقات ماسال مملو از گردشگرانی بود که برای ثبت لحظه‌ها به این مناطق سفر می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه طبیعت ماسال را باید از نزدیک دید و لمس کرد و گفته‌ها وتصاویر نمی‌تواند واقعیت را نشان دهد گفت: تنها کسانی که این طبیعت را از نزدیک دیده‌اند می‌توانند قدرت لایزال الهی را درک کنند.

 

 

«عباس احمدزاده» با بیان اینکه فصل پاییز یکی از چهارفصل خداست که می‌توان عکس‌های زیبایی در آن به ثبت رساند تصریح کرد: عکاسی در پاییز،‌ اسلوب و شیوه خود را طلب می‌کند.

 

این عکاس گیلانی با بیان اینکه به مسافران طبیعت‌گردی پاییزی پیشنهاد می‌شود پیش از سفر، اصول عکاسی در پاییز را آموزش ببینند بیان کرد: برای ثبت یک پرتره زیبای پاییزی، هیچ چیز به این اندازه جذاب نیست که مدل خود را مقابل انبوهی از برگ‌های زرد در حال پرواز قرار دهید.

 

وی خاطرنشان کرد: در پاییز، برگ‌های بسیاری از درختان ریخته و به رنگ زرد در می‌آیند و ساختار ظریف و رگه‌ای خود را آشکار می‌کنند، این یکی از بهترین سوژه‌ها برای عکاسی پاییزی می‌تواند باشد.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد: پاییز یکی از زیباترین فصل‌ها بوده و عکاسی از آن نیز مورد علاقه بسیاری از عکاسان حرفه‌ای است زیرا رنگ‌ها و بازی‌های طبیعت در این فصل بسیار جذاب هستند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: عکاسی در پاییز پاییز هزار رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!

     

دیگر خبرها

  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • عکس های طبیعت بهاری کردستان
  • (تصاویر) طبیعت بهاری کردستان
  • طبیعت و هوای بهاری همدان
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران