Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:40:11 GMT

حجم اعتبارات پیشنهادی دولت شایسته استان بوشهر نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۶۳۸

حجم اعتبارات پیشنهادی دولت شایسته استان بوشهر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری، «عزت اسلامی و ملی» در هندسه جهان یک راهبرد اساسی و کلان است به‌طوری که این موضوع هیچ گاه نباید خدشه دار شود و هر کاری که موجب انکسار و تضعیف آن شود مذموم و قبیح است.

وی اضافه کرد: سرافرازی اسلامی ایرانی در تمامی عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری، ورزشی، هنر و پیشرفت‌های عمرانی بی‌تردید لازم و ضروری است و باید تمام طراحی‌ها و مدیریت اجرایی در راستای تحقق آن با شجاعت و به موقع از خود مجاهدت نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر ادامه داد: سیل اخیر در استان بوشهر موجب تأسف و تألم خاطر همگان گردید و متأسفانه آسیب‌های جانی و مالی و خسارات عمرانی فراوانی به جای گذاشت.

وی افزود پروژه پیشگیری همواره در اولویت است، زیرا از خسارات مالی و جانی و آسیب‌های وارده جلوگیری می‌نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جبرانی می‌شود و لطمات و خسارات مردمی و عمرانی تقلیل پیدا می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر خسارات مردمی جبران شود و با احترام ویژه به مردم آسیب‌دیده، زندگی آنان تأمین شود بیان کرد: برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های سیل احتمالی، تمهیدات لازم در تمام استان اندیشیده شود.

وی گفت: منابع اعتباری و کمک‌های دولتی و غیردولتی مانند مساعدت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن و محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد حضرت امام به طور صحیح و کارآمد و به جا در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گیرد و صمیمانه از گروه‌های جهادی و هلال احمر و تمامی نهادهای فوق‌الذکر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر با تسلیت ارتحال عالم وارسته و فقیه بصیر و پارسا حضرت آیت الله یزدی افزود: وی عالمی بصیر، انقلابی، ولایتمدار، شجاع و سازش ناپذیر بود که عمر خود را در راه اسلام و مکتب اهل بیت «علیهم السلام» و انقلاب گذاشت و مشقات بسیار متحمل شد و در هر جای خدمت نام نیک از خود به جای گذاشت.

وی گفت: از مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم پیرامون بودجه پیشنهادی دولت در استان تلاشی جدی در ارتقای سطح اعتبارات ملی داشته باشند و این حجم اعتباری پیش‌بینی شده، شایسته استانی همچون بوشهر که در موقعیت راهبردی قرار دارد و این همه درآمد برای مملکت دارد نیست.

کد خبر 5093000

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر بوشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف آیت الله یزدی عکس استانها گرگان سیلاب شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است

فرماندار اصفهان گفت: اصلی‌ترین مشکل اصفهان، مسئله آب است، از این‌رو طرح انتقال آب با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا است و به‌رغم اینکه برخی دیگر نیز برای اجرای این طرح مقاومت داشتند و از نبود اعتبارات صحبت می‌کردند، اما به یاری خداوند و به همت دولت این طرح به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشستی با شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ شهرداری و معتمدان محلی اظهار کرد: رویکردی توسط دولت اعلام شده است که بر ارتباط مستمر و مداوم با مردم تاکید دارد و فلسفه برگزاری این جلسات، همدلی بین اجرای مختلف و خدمتگزاران مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات به همت این دولت رفع می‌شود، افزود: برای رفع مشکلات در شهرک شهید شاکری اقدامات بسیار مؤثری انجام شده است که مردم طی روزهای آینده آثار آن را خواهند دید؛ اقدامات انجام شده به‌منظور حل مسائل مختلف به شکل زیرساختی است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برای بیان مسائل و مشکلات متعدد، جلسات مختلفی برگزار می‌شود و سعی بر این است که پیگیری‌ها مبتنی بر حقایق و واقعیت‌ها باشد، تصریح کرد: پس از جلسات برگزار شده با معتمدان و افراد مؤثر محلات، جلساتی با دستگاه‌ها برگزار خواهد شد و در پی آن شاهد اقدامات بزرگی خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه مسائل و دغدغه‌های بعضی از مناطق پس از چندین سال در این دولت رفع شد، ادامه داد: اصلی‌ترین مشکل اصفهان، مسئله آب است و طرح انتقال آب که به اعتقاد برخی افراد ۱۱ سال طول می‌کشید، امروز شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی آن هستیم، برخی دیگر نیز برای اجرای این طرح مقاومت داشتند و از نبود اعتبارات صحبت می‌کردند، اما به یاری خدا و به همت دولت این طرح به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است، گفت: آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های شهروندان است؛ در مقطعی تمام افراد نگران تعطیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت معلم بودند، اما امروز نگرانی از این جهت است که فضا برای فرهنگیان اندک است.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: در حوزه تولید اتفاقات بسیار بزرگی رخ داده است که بیان و دیده نمی‌شود، چراکه رسانه‌های بیگانه اراده بر کتمان آن‌ها دارند، اما تمام این اتفاقات ثمره همدلی مردم است، ساختار مردمی در فرمانداری برای ارتباط قوی‌تر و فعال‌تر با مردم شکل گرفته است و به یاری خدا، رونق می‌گیرد و تقویت می‌شود.

احمدی با بیان اینکه موضوعات بیان شده در این جلسه سرفصل جلسات ۱۵ روز آینده است، افزود: آثار حل بعضی مسائل باید تا هفته آینده دیده شود، بعضی از موارد نیز زیرساختی و زمان‌بر و بعضی دیگر به صورت جهادی در مرحله حل شدن هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط مسئولان با مردم برنامه ریزی شده است که از هفته آینده آغاز می‌شود، میزهای خدمت نیز باید در دل محلات باشد و تنها مخصوص نماز جمعه نیست؛ موضوع معتادان متجاهر یکی از دغدغه‌های حائز اهمیت است که در این خصوص گزارش عملکرد مثبتی وجود دارد و باید مد نظر داشته باشیم که اقدامات انجام شده، تداوم خواهد داشت.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در خصوص ساماندهی اتباع غیرمجاز نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است، ادامه داد: در حوزه فرهنگی، اعتبارات کم است، اما در قالب مسئولیت اجتماعی، بر کارخانجات و مراکز تولیدی سودآور تمرکزی ایجاد شده است و اعتبارات اجتماعی به صورت هدفمند با نگرش به موضوع مساجد و مراکز مؤثر مورد نیاز توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه برخی معتمدان مناطق ۱۰، ۱۴ و ۷ شهرداری به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 749854

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت