Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:24:57 GMT

امام جمعه میامی : وحدت مسوولان نیاز کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۷۶۰

امام جمعه میامی : وحدت مسوولان نیاز کشور است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع این شهر،افزود : اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی دشمنان از سوی مجلس شایسته بود و پاسخی به جنایات آمریکا و صهیونیسم نامشروع است.

صفایی پور ادامه داد: امنیت منابع و منافع ملی آرامش مردم را به دنبال دارد و نیز موجب تقویت بنیه علمی و صنایع هسته‌ای خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میامی با بیان اینکه مسوولان باید دعواهای سیاسی و جناحی را کنار بگذارند ،تصریح کرد : رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران انتخابات بزرگی را پیش رو دارند ، اظهارداشت: باید زمینه سازی دولت جوان حزب‌الهی فراهم شود و در این راستا پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح ضروری است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه مردم از گرانی و نبود برخی کالاها در بازار گلایه مندند ،گفت: مسوولان نظارت بیشتری را بر بازار داشته و با متخلفان برخورد قانونی شود.

وی گفت : بسیاری از مردم دغدغه گرانی را دارند و باید در این راستا تلاش بیشتری شود.

صفایی پور با بیان اینکه دانشمندان ایران راه شهید فخری زاده را ادامه می دهند ، تصریح کرد: ملت ایران در یک سال گذشته ۲ سردار مهم بزرگ خود را در جبهه مقاومت و پیشرفت از دست داده است.

امام جمعه میامی گفت : شهید فخری زاده در دوران دفاع مقدس در مقابله با جریان ضد انقلاب نقش موثری داشته و بعد از جنگ تحمیلی نیز ،پیشگام در عرصه تولید صنایع اقتدار آفرین دفاعی و هسته‌ای بود.

وی با توجه به تغییر هوا و افزایش بیماری در جامعه، گفت: مردم شیوه ‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها زحمت و خستگی کادر بهداشت و درمان کمتر شود.

امام جمعه میامی افزود : همه ما در قبال کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت مواردی که وزارت ستاد مقابله با کرونا برای ما تعیین کرده، مسئول بوده و تمکین به محدودیت‌های ترافیکی و اجتماعی ضرورت دارد.

شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

آیین نماز جمعه با رعایت مقررات و شیوه ‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد . 

برچسب‌ها وحدت ملی خطبه ها میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی خطبه ها میامی وحدت ملی خطبه ها میامی اخبار کنکور امام جمعه میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899895

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها