Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت تحلیل معتبر اروپایی در تیم منتخب از دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا نام دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ را هم قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت خبری - تحلیلی «هواسکورد» (Whoscored) در پایان دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا،  امروز (جمعه) تیم منتخب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا را اعلام کرد که علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک نیز در این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند شب گذشته در باخت خارج از خانه 2 بر صفر تیمش مقابل تاتنهام در گروه J لیگ اروپا 8 واکنش مهم از جمله مهار زیبای ضربه ایستگاهی گرث بیل داشت تا شکست تیمش در خانه تیم ژوزه مورینیو سنگین‌تر نشود. به همین دلیل نام او در فهرست بهترین‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا قرار گرفته است.

رتبه‌بندی بازیکنان آنتورپ مقابل تاتنهام؛ بیرانوند بالاترین نمره را گرفت

 

سایت Whoscored  به بیرانوند نمره 7.9 داده و او را به دیگر دروازه‌بانی که پنجشنبه شب عملکرد خوبی داشتند از جمله تاتسورانو دروازه‌بان میلان ترجیح داده است. پیش از این هم اکثر رسانه‌های ورزشی اروپا بیرانوند را به عنوان بهترین بازیکن تیم آنتورپ مقابل تاتنهام معرفی کرده بودند.

آنتورپ با وجود شکست مقابل تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا علیرضا بیرانوند لیگ اروپا علیرضا بیرانوند مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که طی آن فیورنتینا مقابل کلوب بروژ به برتری رسید و استون ویلا در خانه مغلوب المپیاکوس شد.

به گزارش ایسنا، شاگردان اونای امری در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ویلا پارک مقابل نماینده یونان غافلگیر شدند و با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ شکست خوردند تا شانس کمی برای فینالیست شدن داشته باشند.

در دیگر دیدار هم فیورنتینا در آرتمیو فرانکی میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با اندوخته حداقلی راهی بلژیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس