Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از مجتمع ذوب آهن اصفهان از کارگاه تولید ریل در بخش نورد 650 ذوب آهن بازدید به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شاتا، شرکت ذوب آهن اصفهان از سال 1396 تولید انبوه ریل را در دستور کار خود قرار داده است.
این شرکت هم اکنون 5 نوع ریل ویژه مترو، معدن، خطوط پرسرعت و کم سرعت و زبانه ( برای تغییر مسیر و چهارراه ها) تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید انواع ریل در ذوب آهن مطابق با تازه ‌ترین استانداردهای جهانی است و کیفیت محصول سبب شده است که ذوب آهن (ایران) جزو 10 کشور برتر تولید کننده ریل پر سرعت در دنیا قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی

به گزارش همشهری آنلاین؛ احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران هدف انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین را نوسازی ناوگان در بحث مترو و حمل و نقل عمومی دانست و گفت: «کار خوبی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم در مرحله اجرا هم طبق برنامه‌ها محقق شود.»

او به موضوع حمایت از تولید داخلی هم اشاره و عنوان کرد: «استفاده از تولید داخلی در اولویت قرار دارد و در کنار آن هر مقدار ناوگان مورد نیاز باشد، باید با واردات تامین شود؛ در این میان هوای پاک تهران هم مهم است. با توجه به این که پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد منابع متحرک است، برقی سازی وسایل نقلیه و مترو یکی از از گزینه‌های کاهش آلودگی هوا است.»

کد خبر 848699 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت کشور شهردارى تهران ایران و چین تهران

دیگر خبرها

  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است