Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس پلیس راه استان و رد رشوه مبلغ ۱۰ میلیون ریالی خبر داد. خبرگزاری میزان- سرهنگ حسین حیدری صبح امروز (۲۱ آذرماه) در تشریح خبر رشوه، اظهار کرد: ماموران پلیس راه استان حین گشت زنی در محور بندرعباس یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: راننده متخلف جهت تطمیع ماموران و رهایی از اعمال قانون مبلغ یک میلیون ریال را به سر اکیپ گشت پلیس راه پیشنهاد که این مامور وظیفه شناس با مناعت طبع رشوه پیشنهادی را رد و صورتجلسه کرد.

سرپرست بازرسی استان تصریح کرد: مامور پلیس راه در کمال صحت و درستی وجه پیشنهاد شده را با صورتجلسه، ضمیمه پرونده کرده و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید:
سارق کابل های برق لواسان دستگیر شد
انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس امنیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد