Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، 2 هفته پس از درگذشت دیگو مارادونا، یک اسطوره دیگر چشم از جهان فروبست تا این بار «فابیو کاپلو» در برنامه زنده تلویزیونی احساساتی شود.

مارادونا از سال 1984 تا 1991 برای ناپولی در سری‌آ بازی کرد و درخشان ظاهر شد و پائولو روسی از 1981 تا 1985 در یوونتوس به درخشش پرداخت و 2 سال بعد را در میلان و ورونا سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 1982 با پائولو روسی


قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 با دیگو مارادونا

فابیو کاپلو که تا سال 1980 فوتبال بازی می‌کرد و از آنها بزرگ‌تر است، شب گذشته در برنامه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا وقتی در خصوص این 2 بازیکن بزرگ صبحت می‌کرد، بغضش ترکید و احساساتی شد. او در گفت و گو با اسکای اظهار داشت:‌ پائولو و دیگو الان می‌توانید با هم تمرین کنید، خود را آماده کنید تا وقتی من رسیدم در بالاترین سطح خود باشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم ایتالیا تمرین مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست

نماینده مردم شهرکرد،بن،سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه شامگاه _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با هیئت علمی، کارکنان و ریاست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تنها راه کاهش معضلات نظام تربیتی، تربیت معلم است و این دانشگاه فرهنگیان است که در خط مقدم قرار دارد.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تأسف کرد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه راهبرد اهمیت فرهنگ در چندین سال اخیر در بودجه دولت افزایش پیدا کرده است به طوری که بودجه بخش فرهنگی به سه درصد افزایش پیدا کرده است.

راستینه تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد کم توجهی به فعالیت‌های تربیتی در آموزش‌وپرورش بوده‌ایم اما امروز اعتباراتی غیر از ردیف‌های اختصاصی به برنامه‌های تربیتی اختصاص پیدا کرده است اما این توجه هنوز به حد کفایت نرسیده است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان استان به طور جدی پیگیر حل مسائل و مشکلات این دانشگاه در خصوص فضا، امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها باشند تا این دانشگاه در سال تحصیلی جدید با مشکلات کمتری پذیرا دانشجو معلمان جدیدالورود باشد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: در سال جاری با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله نیرو انسانی و جذب آموزش و پرورش شده است این امید را می‌دهیم که شاهد تشکیل کلاس‌های درس با کمترین مشکل باشیم همچنین خوشبختانه مجوز استخدام ۷۰ هزار معلم جدید از سازمان اداری و استخدامی گرفته شده است که نشان دهنده اراده مسئولین نظام در خصوص حل مشکل کمبود معلم و کلاس‌های خالی از معلم است.

کد خبر 750216

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟