Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای آذر ماه محدودیت‌های هوشمند کرونایی همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز اجرا شد که خوشبختانه همکاری مردم و بخصوص بازاریان و اصناف باعث شد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از جانب مسئولان حوزه بهداشت و درمان شرایط این شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رعایت و دقت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی همچنان توسط مردم امری ضروری است زیرا با رعایت نکردن موازین بهداشتی امکان دارد دوباره وضعیت زاهدان از نظر میزان ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا به قرمز تبدیل شود.

فرماندار زاهدان افزود: در وضعیت نارنجی هم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی از جمله تعطیلی اصنافی که در گروه‌های ۳ و۴ قرار دارند و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح همچنان ادامه دارد و در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تعطیلی نمازهای جماعت یومیه و جمعه همچنان پا بر جاست.

وی در خصوص وضعیت حضور کارکنان دولت در شرایط نارنجی بیان داشت: در شرایط فعلی کارکنان ستادی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه به صورت دو سوم و مابقی کارکنان ادارات به صورت ۵۰ درصد در محل کار بایستی حضور پیدا کنند.

نخعی بر پرهیز از دورهمی ها و رعایت موازین بهداشتی توسط شهروندان زاهدانی به منظور کاهش آمار مبتلایان به بیماری منحوس کرونا تأکید کرد.

کد خبر 5093020

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری زاهدان محدودیت های کرونایی سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف آیت الله یزدی عکس استانها گرگان سیلاب شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • تداوم بارش های سیل آسای در زاهدان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت