Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از آمار تجاوزات نظامی بازوهای مختلف ارتش این رژیم در جبهه های مختلف پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آوی کوخاوی گفت ارتش اسرائیل از ابتدای 2020، به حدود 500 هدف در جبهه های مختلف حمله کرده است. وی افزود ارتش اسرائیل طی این مدت، تعداد زیادی عملیات سری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کوخاوی در بیانیه ای درباره اقدامات تجاوزکارانه نظامی رژیم صهیونیستی گفت ما همچنان به حملات خود در جبهه سوریه ادامه خواهیم داد.

بر اساس گزارش سایت «i24» اسرائیلی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت زمینه رزمی مهمی که شاهد تغییر چشمگیری در سال جاری میلادی بود، زمینه سایبری است که تعداد زیادی عملیات تهاجمی در آن انجام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل به طور خلاصه، سال 2020 را سال موفقی از نظر عملیاتهای نظامی در زمینه حمایت از مرزها و تقویت امنیت و خنثی کردن تمام تلاشها برای نفوذ در جبهه های شمالی و جنوبی و نیز خنثی کردن عملیات(ضد صهیونیستی) در کرانه باختری قلمداد می کند.

کوخاوی گفت سال 2020 همچنین شاهد توسعه قدرت رهگیری موشکی و گسترش دایره سامانه گنبد آهنین بوده تا زمینه سایبری شاهد افزایش چشمگیر فعالیتهای نظامی در سطح تهاجمی و دفاعی باشد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین درباره اقدامات نظامی این رژیم در چارچوب آنچه نبرد میان جنگها خوانده می شود، گفت در این زمینه هم شاهد افزایش آهنگ عملیاتی و کیفیت آن و گسترش فعالیتهای سری بودیم.

وی با طرح ادعاهای واهی علیه حضور کاملا قانونی جمهوری اسلامی ایران در سوریه که به درخواست دولت مشروع و قانونی این کشور صورت گرفته است، ادعا کرد که فعالیتهای ایران به طور واضحی در سوریه کاهش یافته است.

کوخاوی در ادامه گفت سال 2020 میلادی شاهد همکاری نزدیک با ارتشهای دیگر بودیم که شامل رزمایشها و تبادل تجارب نظامی با تمرکز بر شریک آمریکایی خود بود به طوری که فعالیتهای متعددی در زمینه های متعدد عملیاتی و فناوری تقویت شد.

بر خلاف ادعاهای کوخاوی مبنی بر توسعه گنبد آهنین، این سامانه ادعایی رژیم صهیونیستی بارها در رهگیری موشکهای شلیک شده از سوی نوار غزه شکست خورده است به طوری که ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به گشودن پرونده تحقیق درباره این ناکامی کرده است.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز حمله زمینی و هوایی خود علیه شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

منابع محلی ظهر امروز از آتش سوزی گسترده در منطقه الجوازات رفح در پی حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

کد خبر 6099472 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیست
  • انگلیس به ابراز نگرانی درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح بسنده کرد
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند