Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ نفر از بازیکنان کرونایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از گذراندن دوران قرنطینه و اعلام شدن پاسخ منفی تستشان، به تیم برگشتند و مشکلی برای حضور در بازی با پرسپولیس ندارند. بیشتر بخوانید دیدار پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می‌شود ذوبی‌ها در حالی به دیدار با تیم پرسپولیس می‌روند که رحمان رضایی سرمربی این تیم تا اطلاع ثانوی از هدایت گاندو‌ها محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ابراهیم تقی پور، مربی تیم فوتبال ذوب آهن در این بازی جانشین رحمان رضایی خواهد بود. دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان فردا (شنبه) از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود. انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمان رضایی لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!