Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل حصارک و محور تهران-فشم محدوده‌های قوچک و رودک، ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین و محور تهران-فشم

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل حصارک و محور تهران-فشم محدوده‌های قوچک و رودک، ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

* برف و باران در جاده‌های ۴ استان

محرابی نیا با بیان اینکه در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاص نداریم، گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از راننده‌های جاده‌های کوهستانی و برف گیر خواست حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

* سهم ۱۷.۹ درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها

وی افزود: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۷۸ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل ۲.۱ درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

‌* ۳ آزادراه پرتردد کشور

محرابی نیا تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه کرج-تهران ثبت شد.

* انسداد ۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا تصریح کرد: محور خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* بازگشایی محور توسکستان - شاهرود

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: محور توسکستان - شاهرود در استان گلستان که به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود، بازگشایی شد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جاده های شمال ترافیک سنگین آزادراه کرج قزوین ترافیک سنگین حال حاضر محور تهران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار را شاهد هستیم گفت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است‌.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس را شاهد هستیم. 

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده حرم امام خمینی(ره) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز