Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:01:57 GMT

ناکام گذاشتن سارق با پرتاب چتر!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۵۴۷

ناکام گذاشتن سارق با پرتاب چتر!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارق دوچرخه سواری که پس از قاپیدن موبایل در حال فرار بود با واکنش به موقع یک مادر وی ناکام ماند. این زن که سارق را پس از سرقت موبایل دخترش در حال فرار می‌دید با پرتاب چتر خود او را ناکام گذاشت. این حادثه روز شنبه و در یکی از خیابان‌های شهر ساحلی «سائو وینسِنته» واقع در ایالت سائوپائولوی برزیل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شلیک پلیس به سارقان با بستنی در دست!

تصاویری که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی واکنش سریع این زن را به تصویر می‌کشد. در ابتدای تصاویر این زن میانسال به همراه دخترش در حال قدم زدن در پیاده رو دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک دوچرخه سوار که از جلو به آن‌ها نزدیک می‌شود ناگهان تلفن همراه دختر جوان را می‌قاپد. در این لحظه مادر دختر به دنبال سارق دوچرخه سوار دویده و با پرتاب چتر خود او را نقش بر زمین می‌کند.

تعقیب شجاعانه سارق توسط این مادر شجاع موجب سراسیمگی وی شده و او پس از ورود به خیابان با از دست دادن کنترل دوچرخه خود نقش بر زمین می‌شود.  تعدادی از شاهدان عینی به کمک این مادر و دختر شتافته و سارق را به دام می‌اندازند. در ادامه پلیس محلی برزیل با حضور در محل حادثه سارق را بازداشت و به بازداشتگاه منتقل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد