Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در خصوص معضلات شبکه شاد گفت: مشکلات شبکه شاد چند بعدی است. برخی از این مشکلات مربوط به وزارت آموزش و پرورش است و بخشی دیگری از معضلات نیز مرتبط با مشکلات زیرساختی مخابرات است. یکی از مشکلات، آنتن دهی در برخی روستاها و شهرهای کوچک است که به دلیل فرسودگی زیرساختها و تجهیزات مخابراتی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق دیگری هستند که آنتن مخابراتی دارند اما پهنای باند اینترنت در آنجا وجود ندارد.ضمن اینکه دسته دیگری از دانش آموزان نیز هستند که ابزارآلات آموزشی ندارند. یعنی خانواده های محرومی هستند که موبایل و تبلت و گوشی برای استفاده از شبکه شاد ندارند. حل این مشکلات مشارکت مردم و مسئولان را در کنار هم می طلبد.

این نماینده مجلس گفت : در نهایت فراگیر ترین مشکلی که به دغدغه اصلی خانواده ها در خصوص شبکه شاد بدل شده، مرتبط با مشکلات نرم افزاری است که در این شبکه وجود دارد. مشکلاتی که باعث شده روند آموزشی دانش آموزان با اخلال مواجه شود. بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش شناسایی خلاها همچنان ادامه دارد تا سطح کیفی خدمات نرم افزار شاد افزایش پیدا کند. کمیسیون همچنان این مشکلات را رصد می کند تا در نهایت عدالت آموزشی برای همه اقشار و طبقات کشور فراهم شود.

پربیننده ترین نیوشا ضیغمی پس از عمل بینی+عکس تصمیم مهم مجلس برای استخدام معلمان جزییات کسر قسط ششم وام یک میلیونی سرما و یخبندان در راه است نگین معتضدی ازدواج کرد +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه شاد شبکه شاد شبکه شاد آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان اپلیکیشن شاد شبکه اجتماعی دانش آموزان استخدام حق التدریسی ها سامانه شاد شبکه شاد اجتماعی شبکه شاد نصب شبکه شاد آموزش پرورش شبکه اجتماعی شاد دانش آموزان شبکه دانش آموزی شاد شبکه اموزش شاد شبکه شاد آموزش و پرورش ثبت نام شبکه شاد دانلود اپلیکیشن شاد ورود به شبکه شاد شبکه اموزشی شاد شبکه شاد دانش اموزی شبکه آموزشی دانش آموزان شبکه آموزشی دانش آموزان شاد شبکه شاد برای دانش آموزان شبکه شاد دانش آموز شبکه شاد چیست برنامه شاد آموزش پرورش نصب شبکه شاد دانش آموزان ثبت نام در شبکه شاد معلمان استثنایی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم