Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@14:28:28 GMT

ضرورت تسریع در کمک رسانی به مناطق سیل زده دشتستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۶۲۵

ضرورت تسریع در کمک رسانی به مناطق سیل زده دشتستان

رضایی گفت: اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده شایسته تقدیر است امام هنوز کارهای زیادی برای کمک به مردم آسیب دیده مانده است که باید با سرعت این اقدامات انجام گیرد.

«ابراهیم رضایی» روز جمعه (21 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت کمک ‌رسانی به سیل‌ زدگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: وقوع سیل در این شهرستان موجب خسارت‌های بسیار زیادی به مردم، بخش کشاورزی و کسب و کارها شده است که می طلبد با برنامه ریزی مناسب و مدیریت جهادی در راستای کمک رسانی و رفع نیازمندی های مردم مناطق سیل زده تلاش جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن  تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط گروه های جهادی، هلال احمر و نهادی هایی که در راستای کمک رسانی به مردم آسیب دیده به مناطق سیل زده اعزام شده اند بیان کرد: اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده شایسته تقدیر است امام هنوز کارهای زیادی برای کمک به مردم آسیب دیده مانده است که باید با سرعت این اقدامات انجام گیرد.

 

رضایی با تاکید بر اینکه خرید اقلام برای سیل‌زدگان باید از مغازه‌های آسیب ‌دیده آن شهر انجام شود تا کمکی به این افراد آسیب‌ دیده باشد، خاطرنشان کرد: وقتی قرار است خریدی صورت گیرد، اولویت با مغازه‌های آسیب ‌دیده باشد تا این فروشگاه‌هایی که بر اثر سیل دچار آسیب شده‌اند بتوانند خود را بازسازی کنند.

 

وی خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل شد و ادامه داد: با توجه به عبور لوله‌ هایی که از عوامل آسیب بوده و کارشناسان بررسی و تأیید کردند، باید در اولین فرصت برداشته شود.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت یاری رسانی به مردم مناطق سیل زده این شهرستان اظهار داشت: کمک های ارسالی به مناطق سیل زده شهرستان دشتستان به صورت ساماندهی شده انجام گیرد تا اقلام مورد نیاز به صورت عادلانه میان مردم آسیب دیده توزیع گردد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان دشتستان استان بوشهر خبرگزاری شبستان مردم آسیب دیده اقدامات انجام مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود