Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:37:07 GMT

هم‌صدایی با دشمن معیار شناخت جریان نفوذ است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۶۳۴

هم‌صدایی با دشمن معیار شناخت جریان نفوذ است

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به طرح انقلابى مجلس در اقدام راهبردى براى لغو تحریم‌ها، گفت: این طرح از تراز مطلوبى از جهت کارشناسى و مشورت‌خواهى برخوردار است و پنج ماه کار روى یک طرح شاهد این ادعاست و لذا عجولانه نبوده و نشان هول شدن مجلس نیست.

امام جمعه فارسان ادامه داد: شهادت مظلومانه شهید فخرى‌زاده و لزوم پاسخ همه‌جانبه به دشمن، یک فوریت این طرح را به دو فوریت تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌پور توضیح داد: مخالفان تصویب و اجراى این طرح مى‌گویند این طرح بهانه به دست آمریکا و اروپا داده و آن‌ها را به سمت اجماع بر علیه ایران و تشدید تحریم‌ها سوق خواهد داد و سازمان‌هاى بین‌المللى مانند آژانس هسته‌اى و سازمان ملل را بر علیه ما وادار به رأى خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باید به این افراد گفت که نتیجه‌ آن‌چه در این هفت سال و پس از توافق برجام و رعایت همه تعهدات در تعلیق و توقف غنى‌سازى انجام دادیم، آیا جز به افزایش تحریم و فشار حداکثرى منجر شد؟

امام جمعه فارسان گفت: دشمنان رنگارنگ ایران انقلابى براى تغییر محاسبات و رفتارهاى مسؤولان و مردم ایران، ممکن است زمانى کوتاه با وعده‌هاى فریبنده و وقت‌کشى‌هاى توان‌سوز، اندکى نرمش نشان دهند.

وی ادامه داد: اما تجربه تاریخى ما نشان داده است آن‌ها به چیزى جز دست‌ شستن از آرمان‌ها و کوتاه آمدن از حداقل‌ها، راضى نخواهند شد.

هم‌صدایى با دشمن، معیار شناخت جریان نفوذ

ملک‌پور با بیان اینکه نفوذى‌ها، فارسى حرف مى‌زنند و عبرى عمل مى‌کنند، افزود: تقریبا تمام آیات قرآن که درباره منافقان است، چراکه خطرناک‌ترین جریان‌هاى نفوذى در جامعه اسلامى، جریان منافقین و نفاق است که بدتر از کافران هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌صدایی با دشمن معیار شناخت جریان نفوذ است، اضافه کرد: زیرا فتنه آنان بدتر از فتنه کافران است و چون همه مظاهر اسلامى را با خود دارد و نمى‌توان به سادگى آن ‌را از جریان اصلى باز شناخت.

امام جمعه فارسان توضیح داد: هر چند که در فتنه‌ها جریان نفوذ همانند کفى در سیل از آب جدا مى‌شود و خار و خاشاک خود را نشان مى‌دهد ولى در حالات عادى مخفى و پنهان است.

انتهای پیام/68024/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فارسان نفوذ منافق جریان نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود