Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از تیم‌های گروه دیگر امتیاز بگیریم که بتوانیم بر روی سکو باشیم.

به گزارش برنا،  کیوان صادقی، سرمربی تیم ذوب آهن درباره پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در سومین  روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان گفت: متاسفانه بازی اول را خوب ظاهر نشدیم که شاید دلیل آن به علت فاصله بین دو لیگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بیشتر فعالیت های ما در این زمینه به کازرون و بهبهان برمی‌گردد که باید محکم کار کنیم و نتیجه بگیریم و با امتیاز خوب وارد مرحله بعد شویم.

صادقی در پایان گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از تیم‌های گروه دیگر امتیاز بگیریم که بتوانیم بر روی سکو باشیم ولی اگر سکو هم به دست نیامد در هر صورت تلاشمان را می‌کنیم.

میلاد حمیدی فر، بازیکن ذوب آهن نیز درباره پیروزی تیمشان اظهار کرد: امروز یک نتیجه خوب گرفتیم و امیدواریم به همین شیوه بازی کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم. شیراز در این  مرحله میزبانی خیلی خوبی داشته وتوانسته است به خوبی از تیم ها پذیرایی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود