Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها متناسب با درجه هر دهیاری از سوی وزارت کشور تهیه و ابلاغ شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، محمدشفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ضرورت تثبیت جایگاه دهیاری‌ها بعنوان مدیران ارشد روستایی و در راستای نیاز دهیاری‌ها به نیروی انسانی متخصص این ساختار متناسب با درجه هر دهیاری از سوی وزارت کشور تهیه و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی  افزود: درجات دهیاری‌ها بر اساس در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون جمعیت، وسعت و درآمد و همچنین شاخص‌هایی دیگر همچون گردشگری به درجات ۱ تا ۶ تقسیم‌بندی می گردند، بر اساس این ساختار به دهیاری‌های درجه ۱ و ۲ حداکثر شش پست مشترک، درجه ۳ و ۴ حداکثر ۹ پست مشترک و به دهیاری‌های درجه ۵ و ۶ حداکثر ۱۱ پست مشترک یا مستقل تخصیص پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان خراسان رضوی دارای ۲۴۱۵ روستای دارای دهیاری است که از این تعداد ۱۱۶۴ دهیاری درجه ۱، ۵۳۳ دهیاری درجه ۲، ۲۷۱ دهیاری درجه ۳، ۲۲۶ دهیاری درجه ۴، ۲۰۵ دهیاری درجه ۵ و ۱۶ دهیاری درجه ۶ هستند.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهیاری خراسان رضوی وزارت کشور خراسان رضوی دهیاری درجه دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند