Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا ظهر آدینه در خطبه‌های مجازی این هفته شاهرود ضمن بیان اینکه طرح اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها به نفع نظام انقلابی است، اظهار داشت: اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها بارأی بالای نمایندگان مجلس به تصویب رسید و شورای عالی امنیت ملی از آن دفاع کرد.

وی بابیان اینکه این طرح توسط شورای نگهبان تأییدشده است، خاطرنشان کرد: هرکسی در هر جایگاهی و در هر مسئولیتی با آن مخالفت کند قطعاً خائن به ملت و آرمان‌های امام شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه آرادان اضافه کرد: این در حالی است که دولت مجری قانون است و باید این طرح توسط دولت اجرایی شود و رئیس‌جمهور باید تاکنون این طرح را ابلاغ می‌کرد اما نکرده است.

شریفی‌نیا با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید، ابراز کرد: هفته وحدت حوزه و دانشگاه در پیش رو است و این در حالی است که دشمنان در صد ایجاد انشقاق بین حوزه و دانشگاه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه ما نیازمند علوم حوزوی برای تربیت نیروی انسانی مؤمن و انقلابی هستیم، یادآور شد: امروز دانشگاه برای کشور بسیار اهمیت دارد چراکه از این دانشگاه‌ها دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان صنعتی و غیره تربیت می‌شوند.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در قله‌های افتخار در بسیاری از علوم قرار دارد، بیان کرد: ایران اسلامی در قله افتخار قرار دارد و در صنایع مدرن روز دنیا در رتبه اول تا دهم قرار دارد.

شریفی‌نیا بابیان اینکه شهادت دانشمند محسن فخری زاده توسط عده‌ای نفوذی رقم خورد، یادآور شد: انتقامی سختی در انتظار دشمن است و در موقع مقتضی و زمان و مکانی مناسب پاسخ این اقدام جنایت‌کارانه را خواهیم داد.

کد خبر 5093084

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان عکس استانها بارش برف سیلاب شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد