Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک رحیم پور درباره لزوم تشدید نظارت نادو روی بررسی وضعیت سلامتی تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: در شرایطی که شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور موجبات نگرانی همه قشرهای جامعه شده، اهالی فوتبال هم با توجه به برگزاری متوالی مسابقات این رشته نگران سلامتی خودشان هستند. اما با وجود این مساله نباید از سلامت برگزاری مسابقات غافل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درست است که با تدبیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، رقابت‌ها باید با حضور حداقلی افراد برگزار شود، اما لزوم حضور ماموران کمیته ضد دوپینگ یک الزام درلیگ همه کشورها است.

مدیر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای باشگاه پیکان افزود: از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عاجزانه خواهش می‌کنم که زمینه را برای حضور ماموران ضد دوپینگ (نادو) در ورزشگاه‌ها را فراهم کنند تا همه در کنار یکدیگر از سلامت اعضای تیم‌ها و بازیکنان فوتبال لذت ببریم و به آنچه هدف اصلی‌مان از برگزاری رقابت‌ها است دست پیدا کنیم.

رحیم پور ادامه داد: بی تردید انجام تست‌های دوپینگ از بازیکنان تیم‌ها به سلامت مسابقات کمک می‌کند و از ماموران نادو نیز می‌خواهم با حساسیت بیشتری روی رقابت‌های فوتبال نظارت کنند.

وی با اشاره به گفت و گوی کادر پزشکی پیکان با زهره هراتیان مسئول مرکز پزشکی ایفمارک تاکید کرد: طی صحبتی که با وی داشتیم، وعده همکاری در این خصوص داده شد. البته که مسئولیت رسیدگی به مسائل دوپینگ، نادوی ایران است اما با توجه به تفاهم فدراسیون با آزمایشگاه قطر دیگر لازم نیست نمونه‌ها به کلن ارسال شود و به عبارت بهتر در شرایط کرونایی مشکلی برای انجام تست‌های دوپینگ از بازیکنان وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان دوپینگ فوتبال فارس رحیم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها