Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:18:07 GMT

شکست شهرداری بم پس از دو سال و 42 بازی!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۷۰۵۰

شکست شهرداری بم پس از دو سال و 42 بازی!

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم پس از انجام 42 بازی در لیگ، بالاخره شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ فوتبال بانوان با برگزاری 5 دیدار در دو گروه آغاز برگزار شد که در مهم ترین دیدار هفته، سپاهان در اصفهان در یک دیدار حساس و زیبا، از سد شهرداری بم گذشت.


در این مسابقه، هاجر دباغی در دقیقه 44 دروازه مدافع عنوان قهرمانی را باز کرد تا نیمه اول با یک گل به سود زردپوشان اصفهانی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز بازهم سپاهان بود که به گل رسید. شقایق روزبهان در دقیقه 57 حساب کار را به 2 بر صفر تغییر داد.


شهرداری بم در ادامه موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند اما دباغی با به ثمر رساندن گل سوم سپاهان، در این مسابقه دبل کرد تا سپاهان با 6 امتیاز از 2 بازی، به صدر جدول رده بندی صعود کند. اصفهانی ها در هفته اول لیگ، به دلیل 5 تیمه بودن گروه نخست، با قرعه استراحت مواجه شده بودند.


تیم شهرداری بم که در دو سال گذشته بدون شکست به عنوان قهرمانی لیگ فوتبال بانوان رسیده بود، حالا و پس از برگزاری 42 دیدار، بالاخره طعم شکست را چشید تا نوار شکست ناپذیری مدافع عنوان قهرمانی پاره شود.


در دیگر دیدار مهم هفته، شهرداری سیرجان دست به کار بزرگی زد و در سنندج با نتیجه 4 بر 2 از سد میزبان خود وچان کردستان گذشت. وچان که در فصل گذشته در رقابتی پایاپای با شهرداری بم قهرمانی را به این تیم واگذار کرد، با جدایی زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت فوتبال ایران، شکست سختی را تجربه کرد. زهرا قنبری در این دیدار هر دو گل وچان را به ثمر رساند و در جدول گلزنان 7 گله شد.


در سایر دیدارها، پالایش گاز ایلام با تک گل زهرا عنبری از سد ملوان بندرانزلی گذشت، قشقایی شیراز با یک گل به سارگل بوشهر باخت و ذوب آهن نیز با تک گل سارا سبزواری از روی نقطه پنالتی موفق شد همیاری را در ارومیه شکست دهد.


هم اکنون در جدول رده بندی گروه نخست، سپاهان و ذوب آهن 6 امتیازی هستند و در صدر جدول قرار دارند. در گروه دوم نیز شهرداری سیرجان، وچان کردستان و ملوان بندرانزلی 6 امتیازی هستند.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتبال بانوان شهرداری بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال