Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری در حاشیه بیستمین کارگروه تنظیم بازار استان قم با اشاره به این که «ارزیابی نیاز» به عنوان تقاضا و «تولید» به عنوان عرضه، «ورود متمرکز دولت در توزیع نیاز» استان‌ها در راستای همکاری دولت با بخش خصوصی را سه پیشنهاد استان به کارگروه ملی تنظیم بازار بیان کرد، افزود: جهاد کشاورزی و صمت باید آماری از عرضه و تقاضای میوه در جامعه ارائه کند تا صادرات در راستای تامین نیاز داخل مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او کمبود اعتبار و شیوع ویروس کرونا را مشکلات تامین میوه یارانه‌ای شب عید بیان کرد و گفت:، اما این دلیل نمی‌شود که بازار میوه در این روز‌ها رها شود و دولت کنار بکشد.


گفتنی است پارسال استان قم ۶۰۰ تن پرتغال و ۳۰۰ تن سیب را به قیمت یارانه‌ای در بازار شب عید با اعتبار ۶۰۸ میلیون تومانی در بازار توزیع شد که امسال با وجود افزایش صد درصدی میوه همچنان دولت به علت کمبود اعتبار همین مبلغ را برای سال جاری پیشنهاد کرده است.


معاون هماهنگی وامور اقتصادی استانداری قم همچنین از توزیع روزانه ۴۰ تن تخم مرغ در بازار خبرداد افزود: تولید استان قم روزانه دویست تن تخم مرغ است که جهاد کشاورزی مکلف شد برای پیشگیری از افزایش قیمت از فردا (شنبه) روزانه ۴۰ تن تخم مرغ را وارد بازارکند.


او قیمت تخم مرغ در استان را بین ۱۲ تا ۱۴ هزارو پانصد تومان بیان کرد وگفت: سازمان صمت مکلف بر نظارت قیمت‌ها است تا افزایشی صورت نگیرد.


غضنفری همچنین نیاز روزانه مرغ استان را بین ۴۰ تا ۴۵ تن ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر تولید مرغ گرم بیش از نیاز استان است بنابراین امیدواریم با ادامه دار شدن این روند عرضه مرغ منجمد به بازار کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار میوه شب عید ویروس کرونا تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد