Web Analytics Made Easy - Statcounter

میعاد یزدانی برای دومین هفته متوالی توانست برای ملوان گلزنی کند، هر چند این‌بار برخلاف هفته گذشته گلزنی او توأمان با پیروزی ملوانی ها نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میعاد یزدانی وینگر سرعتی تیم ملوان بندرانزلی که در کارنامه دوران فوتبالی‌اش، سابقه پوشیدن پیراهن تیم نوجوانان استقلال و تیم بزرگسالان را هم دارد، یکی از خریدهای پر و سر صدای دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال بود؛ چرا که وی با درخشش در سپیدرود به جمع آبی‌پوشان ملحق شد اما تنها چهار مسابقه فرصت بازی پیدا کرد و ترجیح داد برای سال دوم قراردادش با استقلال، به صورت قرضی به سپیدرود بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا این بازیکن رشتی فوتبال ایران با تجربه بازی در بادران و داماش گیلان، این فصل به جمع شاگردان مازیار زارع قرار دارد و تاکنون توانسته جبران مافات کند و روزهای تلخ فوتبالی‌اش در فصول گذشته را نیز با درخشش در پیراهن قوی سپید جبران کند؛ چرا که با گذشت چهار هفته از لیگ یک، یزدانی توانسته دو بار برای ملوانی‌ها در قامت گلزن ایفای وظیفه کند، هر چند گل زودهنگام او در دیدار روز گذشته مقابل آرمان گهر سیرجان نتوانست برای زارع و شاگردانش سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و در واپسین دقایق پرپر شد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در مجموع اما می‌توان گفت که میعاد یزدانی ۲۸ ساله پس از چند تجربه ناموفق در لیگ برتر و لیگ یک، حالا درخشش چشمگیری را در پیراهن ملوان به ثبت رسانده و باید منتظر ماند و دید در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور در پیراهن ملوان چگونه به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال